Hotel Marketing Conference 2017

W dniach 26-27 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz 9-10 listopada w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach odbędzie się największa konferencja marketingowa dla hotelarzy w Polsce - Hotel Marketing Conference. Motywem przewodnim tegorocznej konferencji będzie “Direct Booking, ludzie, procedury, automatyzacja sprzedaży i marketingu hoteli”

Hotel Marketing Conference to największa i najbardziej prestiżowa konferencja dla hotelarzy organizowana przez firmę Profitroom - lidera wśród dostawców technologii rezerwacyjnej. Podczas ubiegłorocznej edycji wzięło w niej udział ponad 800 osób, w tym między innymi właściciele obiektów hotelarskich i osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing hoteli czy apartamentów.

Podczas dwóch dni wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać kilkunastu prelekcji. Skupione będą one wokół głównej tematyki konferencji, czyli sprzedaży bezpośredniej hotelu. Jest to obszar, którym obecnie interesuje się coraz większa liczba hotelarzy w związku z rosnącym znaczeniem OTAs takich jak Booking, Expedia czy Trivago w udziale sprzedaży pokoi. Współpraca ze wspomnianymi pośrednikami obecnie jest nieodzownym elementem potrzebnym do efektywnego zarządzania rezerwacjami obiektu, jednak generowany zysk ze sprzedaży za pośrednictwem OTAs jest mniejszy niż w przypadku sprzedaży poprzez swoje kanały (stronę internetową, recepcję itd.).

Na konferencji nie zabraknie renomowanych ekspertów. Jednym z nich będzie prof. Henryk Mruk z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, którego zainteresowania naukowe związane są z marketingiem strategicznym, badaniem zachowania konsumentów, ekonomii behawioralnej i przywództwa. Autor ponad 900 publikacji w tym roku opowie o “Employer brandingu w hotelu”, czyli działaniach firmy mających na celu budowanie wizerunku przedsiębiorstwa jako miejsca, w którym obecni i potencjalni pracownicy dostrzegają atrakcyjne środowisko do rozwoju swojej kariery.

Kolejnym prelegentem będzie również Marcin Misztal pracownik światowego giganta, bez którego świat internetu nie wyglądałby tak samo, czyli amerykańskiej firmy Google. Prelegent opowie o rosnącym znaczeniu wyszukiwarki Google w całym procesie przygotowania do odbycia podróży przez turystów/podróżników. W wystąpieniu nie zabraknie również informacji o roli smartfonów w kontakcie z potencjalnym klientem. Oprócz przedstawiciela amerykańskiej korporacji na Hotel Marketing Conference gościć będzie również prelegent z niemieckiego lidera branży metasearchów - firmy Trivago. Gość konferencji opowie o najnowszym produkcie firmy, czyli Express Booking by Trivago.

Na konferencji nie zabraknie również ekspertów ze strony organizatora wydarzenia, czyli firmy Profitroom. Z ponad 120-osobowego zespołu, który obsługuje już ponad 2000 obiektów hotelarskich w Polsce i na świecie zostały wybrane osoby, które przedstawią i omówią tematy z wielu obszarów. W tym roku będzie mowa chociażby o świecie mobilnym, a szczególnie o trendach mobilnych i optymalizacji. Nie zabraknie informacji o zwiększeniu konwersji na mobile przez wiodący produkt Profitroom, czyli Booking Engine. Poza tym Art Director opowie o ważności spójności wizerunkowej hotelu zarówno w świecie online jak i offline. Jednym z punktów programu będzie również przedstawienie nowego produktu firmy, jakim jest Guest Connect, którego sprzedaż ruszyła w czerwcu tego roku. Prezentacje będą okraszone licznymi case studies, dzięki czemu uczestnicy konferencji będą mieli szansę poznać efekty projektów realnie wypracowywanych przez lidera branży.

Jednak kilkanaście wartościowych prelekcji 2017 to nie jedyne atrakcje, które czekają na jego uczestników. Hotel Marketing Conference to idealna okazja na poznanie innych hotelarzy, nawiązania relacji i wymiany doświadczeń. Okazji do rozmów kuluarowych będzie wiele, ponieważ oprócz przerw między poszczególnymi prelekcjami tradycyjnie organizowana będzie impreza integracyjna - Simply More Party. Wieczorem uczestnicy konferencji będą mogli zatem skosztować wykwintną kolację i pobawić się przy rytmach doskonałej muzyki ze swoimi kolegami i koleżankami z branży.

Podczas konferencji odbędzie się również uwielbiane przez hotelarzy wręczanie voucherów pobytowych do hoteli z serii “Hotelarze goszczą Hotelarzy”. Ideą konkursu jest to, że chętni uczestnicy przygotowują vouchery pobytowe o określonej wartości przez organizatora. Następnie wyłaniane są osoby, które otrzymują atrakcyjny bon wyjazdowy. Nowością tegorocznej konferencji będzie zbiórka charytatywna organizowana przez Profitroom na rzecz Fundacji Mam Marzenie. Misją organizacji jest spełnianie marzeń dzieci w wieku 3-18 lat, cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Uczestnicy za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego mogą określić deklarację kwoty, którą wpłacą na rzecz fundacji (najmniejsza deklarowana kwota to 100 zł). Profitroom liczy na uzbieranie pokaźnej sumy pieniędzy, która pozwoli spełnić marzenia wielu podopiecznych fundacji.

Współorganizatorem poznańskiej edycji Hotel Marketing Conference 2017 są Międzynarodowe Targi Poznańskie - lider polskiej branży targowo-wystawienniczej. 2017 odbędzie się przy okazji organizowanych przez MTP targów Polagra Gastro - Międzynarodowych Targów Gastronomii i Invest Hotel, czyli Targów Wyposażenia Hoteli. Zainteresowani wzięciem udziału w konferencji muszą dokonać rejestracji za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.hotel-marketing.pl. Na stronie oprócz formularza będzie można poznać bliżej sylwetki prelegentów czy poznać dzieci wobec, których w pierwszej kolejności firma Profitroom wspólnie z hotelarzami będzie starała się spełnić marzenia.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij