IGHP szkoli ze sprzedaży i marketingu w hotelu

06.03.2019
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Jak zwiększyć liczbę rezerwacji w hotelu? Jak wpływać na decyzje zakupowe gości? Jak efektywnie sprzedawać i komunikować się z rynkiem? Odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy nowego dwudniowego cyklu szkoleń IGHP pt. „Sprzedaż i marketing w hotelarstwie”.

Kompendium wiedzy sprzedażowo-marketingowej dla hoteli i restauracji – tak można w skrócie określić nową propozycję szkoleniową IGHP dla hotelarzy. W trakcie 2-dniowego spotkania z ekspertem Anną Głąbińską uczestnicy poznają podstawy tworzenia strategii i narzędzia, by skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów, efektywnie sprzedawać i komunikować się z rynkiem.

Dlaczego warto wybrać szkolenie IGHP?

Oprócz teorii technik sprzedaży mocną stroną szkolenia są praktyczne wskazówki. Uczestnicy dowiedzą się, jak poradzić sobie w dzisiejszym świecie zmieniających się potrzeb klienta i nowych technologii, czy jak umówić i poprowadzić spotkanie. Poznają pojęcia aktywnej sprzedaży, account management i usłyszą, jak nim skutecznie zarządzać. Ekspert zwróci uwagę, o czym nie zapomnieć w bezpośredniej relacji z gościem i jak dbać o reputację hotelu.

Dla kogo:

- dla pracowników sprzedaży i ich kierowników
- pracowników operacyjnych, będących w bezpośrednim kontakcie z gościem
- dla wszystkich, którzy chcieliby pracować w sprzedaży w hotelarstwie

Zakres szkolenia:

  • Zintegrowana strategia sprzedaży (marketing mix hotelarstwa, plan marketingowy podstawą efektywnej sprzedaży)
  • Psychologia sprzedaży (język korzyści, zrozumienie i rozpoznanie osobowości klienta, segmentacja-kategorie zakupowe klientów)
  • Budowanie relacji (pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu wizerunku, uprzejmość i odpowiednie nastawienie, etyka w zawodzie, efektywna komunikacja, niezadowolony klient, obraz sprzedawcy idealnego)
  • Techniki sprzedaży (sprzedaż bezpośrednia, sprzedaż telefoniczna, skuteczny e-mailing, sprzedaż i marketing wewnętrzny)
  • Podnoszenie efektywności sprzedażowej (jak identyfikować potencjał, jak umówić spotkanie, jak poprowadzić spotkanie, time management, account management)
  • Zarządzanie reputacją hotelu (czym jest, jak o nią dbać, jak wpływa na przychody hotelu)

Spotkania odbędą się 14 miastach w całej Polsce. Autorem szkolenia jest Anna Głąbińska.

Nasi trenerzy:

Anna Głąbińska jest ekspertem w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Współzałożyciel i trener w SzkoleniaHoteli.pl. Od 27 lat związana z sektorem usług hotelarskich i gastronomicznych. Doświadczenie zdobywała, pracując dla hotelu Marriott w Warszawie, JW Marriott w Dubaju, Delta Airlines. Jako dyrektor sprzedaży i marketingu w warszawskim Hotelu Bristol (Starwood Hotels&Resorts) planowała i wdrażała budżety, sprzedaż, kanały dystrybucji, zarządzała rozwojem marki, produktów, reklamą i promocją. Odpowiadała za przychody firmy przez ponad 10 lat. Koordynowała procesy sprzedażowe dla sieci Le Meridien Hotels&Resorts na region Europy Północnej. Współtworzyła struktury sprzedażowe dla nowego hotelu Le Meridien w Budapeszcie. W kolejnych latach zarządzała sprzedażą i marketingiem, pracując dla Hoteli DeSilva. Pomagała w budowaniu strategii dla grupy Interferie, Stixx Bar&Grill, Belvedere Gourmet Group, Hotel Rialto.

Koszt dwudniowego szkolenia:

Dla członków IGHP koszt udziału w szkoleniu wynosi 799 zł netto. Dla podmiotów niezrzeszonych w IGHP cena wynosi 999 zł netto.

Zapisy

Na szkolenia można zapisać się online (linki poniżej), pisząc do biura IGHP na adres ighp@ighp.pl lub dzwoniąc pod nr tel. +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875.

Harmonogram szkoleń (aktualizujemy na bieżąco):

04-05.04 Kołobrzeg https://smkolobrzeg.konfeo.com/pl/groups

07-08.05 Kraków https://smkrakow.konfeo.com/pl/groups

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij