W hotelach Louvre Hotels Group w Polsce jeszcze szybsze łącze Wi-Fi oraz pomysł na Wi-Fi marketing

05.05.2017
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Goście hoteli marek: Campanile, Golden Tulip i Prèmier Classe, należących do Louvre Hotels Group w Polsce, mogą korzystać z jeszcze szybszego niż dotąd Internetu, a sieć wprowadziła nowoczesny Wi-Fi marketing.

To wszystko dzięki współpracy z firmą Social WiFi, z którą w marcu tego roku Louvre Hotels Group zmodernizowało infrastrukturę internetową w ponad 70% należących do niej hotelach oraz wprowadziło system będący nowoczesnym i skutecznym narzędziem komunikacji z Gośćmi w czasie ich pobytu w hotelu, jak i po wyjeździe. Nowa technologia umożliwiła także badanie poziomu ich satysfakcji on-line i wspiera działania remarketingowe. Tuż po zalogowaniu się do sieci hotelowej Gość zostaje przekierowany na ekran powitalny, gdzie znajdują się aktualizowane na bieżąco informacje o ciekawych ofertach dostępnych w danym obiekcie i/lub w całej sieci. Z kolei po zalogowaniu się poprzez swój adres mailowy użytkownik dodatkowo otrzymuje maila powitalnego z przydatnymi wiadomościami dotyczącymi pobytu oraz propozycjami skorzystania z oferowanych atrakcji. Z aprobatą gości spotyka się możliwość skomentowania i ocenienia pobytu w hotelu. W dobę po wymeldowaniu mogą oni wyrazić ocenę pobytu w 5-stopniowej skali i pozostawić komentarz w serwisie TripAdvisor. System zarządzany jest indywidualnie, z poziomu każdego hotelu.

Już wiadomo, że goście zmiany przyjęli z zadowoleniem – chwalą szybkość i płynność połączeń internetowych.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij