Hotel Portos w barwach Best Western

23.10.2011
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

20 października 2011 roku oficjalnie otwarto Best Western Hotel Portos, którego operatorem jest firma PUHIT S.A. Trzygwiazdkowy obiekt, po generalnym remoncie i zmianie marki, jest już drugim hotelem Best Western w Warszawie. Jeszcze w tym roku sieć otworzy kolejny.

Spółka PUHIT zdecydowała się na rebranding kolejnego obiektu ze względu na korzyści, jakie przyniósł on należącemu do niej hotelowi Felix. To jednak nie koniec wspólnych inwestycji PUHIT i Best Western. Od początku października także Kraków może pochwalić się drugim obiektem tej sieci dzięki rebrandingowi hotelu Monopol na Best Western Kraków Old Town.

Zlokalizowany na warszawskim Mokotowie Best Western Portos podobnie jak Best Western Felix stanowi własność Grupy Kapitałowej PUHIT. Przygotowanie hotelu na przystąpienie do międzynarodowej sieci wymagało sporych nakładów i generalnego remontu. Wartość inwestycji wyniosła niemal 15 milionów złotych. Dzięki temu Best Western Portos z nową, elegancką elewacją i odmienionym wnętrzem nabrał nowoczesnego i biznesowego charakteru.

Obiekt oferuje obecnie 225 nowoczesnych pokoi jedno i dwuosobowych, wyposażonych m.in. w bezpłatny Internet oraz 32-calowe ekrany LCD. Nowością są pokoje Premium Lux o podwyższonym standardzie i z dodatkowymi usługami, jak codzienna prasa dostarczana na życzenie. Całkowitej przemianie uległa hotelowa restauracja, której nowe menu opiera się na fuzji smaków z całego świata.

Na przystąpienie kolejnego obiektu do sieci Best Western PUHIT zdecydował się ze względu na korzyści, które przyniosła ta sama operacja hotelowi Felix, działającemu pod marką Best Western od marca 2011 roku.

- Po dołączeniu do Best Western hotel Felix zaczęło odwiedzać zdecydowanie więcej gości z zagranicy. W porównaniu do rezerwacji sprzed 31 marca, jest ich aż o 8 proc. więcej. Jesteśmy przekonani, że ten sam efekt osiągniemy w przypadku hotelu Portos, zlokalizowanego w sąsiedztwie mokotowskich parków biznesowych – mówi Andrzej Wójcik, wiceprezes zarządu PUHIT S.A. ds. rozwoju i sprzedaży.

Best Western to największa sieć hoteli na świecie, założona w 1946 roku. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. To, co łączy obiekty działające w sieci to jakość i standard obsługi klientów oraz programy sprzedażowo - marketingowe. Hotele mają możliwość przyłączenia się do jednej z trzech marek: Best Western, Best Western Premier oraz Best Western Plus – w zależności od poziomu świadczonych usług.
 
PUHIT/horecanet

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij