„Pokaż wreszcie co masz w mieście"

21.03.2013
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Właśnie rozpoczęła się rywalizacja w konkursie „Pokaż wreszcie co masz w mieście”, którego celem jest promocja najaktywniejszych i najatrakcyjniejszych miast i hoteli w naszym kraju, poprzez zaangażowanie swoich mieszkańców i lokalnych hotelarzy. Zakończy się ona  31 maja 2013r.

Konkurs adresowany jest do:
Urzędów Miast - lokalne władze samorządowe mogą zgłaszać swój udział konkursu i tym samym bezkosztowo promować swoje miasto i region. Do konkursu zapraszamy 100 największych miast w Polsce.
Mieszkańców – mieszkańcy miast poprzez korzystanie z darmowych narzędzi PlaceKnow.com nie tylko mogą włączyć się w tworzenie fotograficznej mapy świata, ale mogą także dzielić się swoimi doświadczeniami i zdjęciami z podróży, dodawać ciekawe miejsca i promować swoje miasta, walcząc jednocześnie o atrakcyjne nagrody.
Hoteli – hotele z całego kraju biorąc udział w konkursie, nie tylko promują własną markę, ale także w sposób skuteczny i efektywny mogą pozyskiwać nowych gości zarówno z Polski jak i z zagranicy, promując swój region turystyczny czy miasto. Do konkursu zostanie zaproszonych ponad 2000 hoteli z całego kraju.
 
Organizatorem konkursu jest platforma PlaceKnow.com -  międzynarodowy portal turystyczno - społecznościowy, którego zasadniczymi celami jest umożliwienie użytkownikom tworzenia fotograficznej mapy świata, przekazania dostępu do najważniejszych informacji niezbędnych przy planowaniu, jak i w samej podróży oraz przedstawiania personalizowanych rekomendacji miejsc. Platforma jest skierowana do międzynarodowego oraz lokalnego środowiska turystycznego, które nie tylko szuka informacji, ale także chce się nimi dzielić promując najciekawsze miejsca poprzez własne doświadczenia z podróży. PlaceKnow.com jest portalem przeznaczonym także dla promocji miast, regionów oraz lokalnych firm. Zarówno władze samorządowe, organizacje turystyczne, hotele oraz lokalne firmy, poprzez platformę PlaceKnow.com mogą skutecznie się promować i efektywnie budować własne marki.
PlaceKnow.com w ubiegłym roku otrzymał prestiżowy tytuł 2 najbardziej obiecującego projektu na świecieprzyznany przez Kauffman Foundation z USA. Organizatorzy światowego Tygodnia przedsiębiorczości wybrali polski projekt spośród 400 innych pochodzących z 56 państw. Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego objęła swoim patronatem ten  bardzo interesujący projekt promujący najaktywniejsze i najatrakcyjniejsze regiony, miasta i hotele w naszym kraju,wykorzystujący zaangażowanie samorządów, mieszkańców i gestorów bazy hotelowej. Również ufundowała nagrodę.
 
Wszystkich gorąco zapraszamy do wzięcia udziału w tym konkursie. Jego szczegóły znajdziecie na stronie bezpośredniego organizatora: http://pl.placeknow.com/konkurs-miast.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij