Nowa lokalna marka Grand Mercure - Maha Cipta

18.03.2013
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Accor w zeszłym roku rozpoczął proces, który miał na celu zaadoptowanie prestiżowej marki Grand Mercure, na potrzeby lokalnych podróżników. Coraz częściej wśród gości poszukiwane są bardziej regionalne inspiracje i akcenty. Filozofia ta opiera się na uhonorowaniu i kultywowaniu lokalnych zwyczajów przy jednoczesnym zachowaniu autentyczności.

 

Pierwszym hotelem Maha Cipta będzie Grand Mercure Jakarta Harmoni, położony w samym sercu biznesowej dzielnicy Dżakarty. Nazwa nowej marki Maha Cipta oznacza "Najlepszą kreację" w języku indonezyjskim.

Jej zadaniem będzie połączenie indonezyjskiego stylu, smaków i doświadczenia z wybranymi europejskimi akcentami, by stworzyć niepowtarzalnie dostosowany produkt.

Goście będą mogli przekonać się o nowej koncepcji Maha Cipta w całym hotelu, za pośrednictwem czterech filarów: The Sense of Welcome, The Sense of Food and Beverage, The Sense of Wellness i The Sense of Culture & Discovery.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij