Wirtualny Concierge w hotelach Novotel

17.07.2013
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Novotel jest marką, która wyznacza trendy w hotelarskim wzornictwie i innowacjach. Oferując kolejne rozwiązanie potwierdza, że jest w tym względzie wzorem do naśladowania. 

Tym razem na gości hoteli Novotel czekawirtualny concierge, który  został uruchomiony w czerwcu tego roku. Usługa stopniowo wdrażana jest w 100 obiektach Novotel zanim zostanie wprowadzona w całej sieci. Wirtualny concierge dostępny jest na ekranach w lobby. Goście mogą używać go do przeglądania informacji na temat marki i hoteli. Mogą również uzyskać  adresy  ciekawych miejsc w pobliżu hotelu (restauracje, muzea, itp.), praktyczne informacje dotyczące prognozy pogody czy lotu, a także szereg innych innowacyjnych usług,
w tym wysyłania wirtualnych pocztówek.
 
We wrześniu br. marka Novotel planuje wprowadzić usługę wirtualnego concierge jako aplikację mobilną. Goście będą mogli ściągnąć ją za darmo na swoje urządzenia z systemami Android i iOS Apple. Pozwoli im to na korzystanie z usługi na terenie całego w hotelu.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij