Novotel zrobi wiele dla satysfakcji gości

28.08.2013
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

„YOU - Nasza misja, Twoja satysfakcja” to projekt, który pod koniec 2013 roku zostanie wdrożony we wszystkich 400 hotelach Novotel w 60 krajach. Według nowej misji pracownicy mają jeden priorytet: sprawić, aby żaden Gość nie opuścił hotelu nieusatysfakcjonowany.

To odpowiedź marki na potrzeby coraz bardziej wymagających klientów. W pierwszej kolejności program wprowadzono w hotelach w kilku krajach w Europie oraz Ameryce Północnej i Południowej. Od września 2013 r. będzie realizowany we Francji, Afryce, na Bliskim Wschodzie oraz w rejonie Azji i Pacyfiku.
 
Podstawowymi elementami YOU są m.in. zmiana charakteru usług poprzez zachęcanie gości do wyrażania opinii, dedykowanie specjalnego numeru telefonu 888, pod którym można zgłosić ewentualne problemy, a także uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania, szkolenia dla personelu, wdrożenie systemu monitorowania satysfakcji klientów.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij