PULLMAN wdraża nowy program- "Business playground"

19.11.2013
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Nowy koncept "Business playground" to miejsce, do pracy i tworzenia kreatywnych idei, a jego autorem jest projektant Mathieu Lehanneur. Nowe pokoje do spotkań biznesowych odzwierciedlają motto marki Pullman brzmiące:„Work hard, Play hard”, które jest bliskie stylowi życia gości tej sieci.
 

Nowy projekt to połączenie nowoczesności i świeżego spojrzenia na tradycyjne aspekty spotkań biznesowych. Stół został  zaprojektowany na wzór tych używanych do gry w pokera, co sprzyja interakcji między uczestnikami. Obok sali znajduje się specjalne pomieszczenie dedykowane  mniej formalnym rozmowom - „Curiosity Boxes” z wygodnymi fotelami. Pierwszym hotelem, w którym został wdrożony nowy projekt jest The Pullman London St Pancras. Do końca 2014 roku koncept: "Business playground" będzie dostępny we wszystkich hotelach należących do sieci Pullman.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij