Hilton Worldwide zwiększa swoje zaangażowanie w promocję zrównoważonego rybołówstwa we współpracy z WWF

30.06.2016
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

McLean, Va. – Czerwiec 2016 – Sieć Hilton Worldwide (NYSE: HLT) z okazji obchodów Światowego Dnia Oceanów ogłosiła program, który ma na celu zwiększenie swojego zaangażowania w ochronę środowiska naturalnego. We współpracy ze Światowym Funduszem na rzecz Przyrody (WWF) ustalono cele, które pomogą na wprowadzić ujednolicony, globalny plan, który wpisuje się w istniejącą strategię firmy w zakresie zrównoważonego podróżowania. W 2011 r. Hilton Worldwide wprowadził program Travel with Purpose, który odzwierciedla filozofię firmy i chęć pozytywnego oddziaływania branży hotelarskiej na ludzi oraz otaczający ich świat.

Najważniejszym punktem przyjętego planu jest zastosowanie się do zaleceń WWF dotyczących ochrony zagrożonych gatunków ryb i owoców morza oraz zobowiązanie do korzystania ze sprawdzonych i certyfikowanych źródeł połowu. Założono, że do 2020 r. przynajmniej 25% owoców morza serwowanych przez restauracje działające w hotelach sieci Hilton Worldwide będzie pochodziło od dostawców posiadających certyfikat organizacji pozarządowych MSC (Marine Stewardship Council) lub ASC (Aquaculture Stewardship Council). Pozostałe owoce morza będą pozyskiwane z łowisk lub hodowli, które starają się o uzyskanie takiego certyfikatu lub otrzymały status „zielonego światła” WWF. Hilton Worldwide otrzyma także wsparcie od WWF w zakresie mierzenia dotychczasowych rezultatów i postępów we wdrażaniu planu.
 
Ogłoszony plan jest po części konsekwencją wcześniej podjętych działań. W 2014 roku, sieć Hilton Worldwide zakazała wykorzystywania płetwy rekina w swoich restauracjach. Ponadto, Hilton Worldwide jako pierwsza firma z branży hotelarskiej w Europie i Azji otrzymała certyfikat łańcucha dostaw przyznawany przez MSC. Oznacza to, że w składzie przygotowywanych dań w restauracjach sieci Hilton Worldwide znajdują się jedynie ryby i owoce morza pochodzące z certyfikowanych łowisk. Ponadto, w hotelach znajdujących się na półkuli zachodniej, Hilton Worldwide korzysta z odpowiedzialnych dostawców takich jak Sysco, którzy od wielu lat prowadzą politykę zrównoważonych połowów.
 
„Znalezienie odpowiedzialnych dostawców, stworzenie i wdrożenie planu, a następnie popularyzacja działań na rzecz poprawy rybołówstwa to ogromne i złożone zadanie. Niemniej jednak, jesteśmy gotowi się tego podjąć i stopniowo zwiększać świadomość konieczności zachowania zrównoważonego łańcucha dostaw” - mówi Maxime Verstraete, wiceprezes ds. zrównoważonego rozwoju Hilton Worldwide. „Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z WWF. Chcemy wykorzystać fakt, że jesteśmy tak dużą firmą i zainspirować nasz zespół, naszych dostawców, a także naszych gości do ciągłego angażowania się w kwestię ochrony środowiska naturalnego.”
 
„Decyzja sieci Hiltona Worldwide o wyborze dostawców certyfikowanych przez MSC i ASC to bardzo wyraźny sygnał i przykład dla całej branże hotelarskiej” – mówi Caroline Tippett, dyrektor odpowiedzialna za owoce morza w WWF. „Kiedy duże, międzynarodowe firmy wdrażają tego typu programy na poziomie globalnym, wpływa to na zwiększenie świadomości całej branży, ale także zwiększa popyt na lepszej jakości produkty. Obecnie certyfikaty MSC i ASC są najważniejszymi wyznacznikami w kwestii zrównoważonych połowów owoców morza.”
 
Uzupełnieniem polityki dotyczącej owoców morza będą kolejne projekty realizowane przez Hilton Worldwide we współpracy z WWF dotyczące między innymi zmniejszenia zużycia wody oraz wykorzystywania źródeł energii odnawialnej. Te działania mają na celu ograniczenie negatywnego wpływu sieci na środowisko naturalne.
 

O programie Travel with Purpose

Travel with Purpose to program społecznej odpowiedzialności biznesu, odzwierciedlający zaangażowanie sieci Hilton Worldwide w budowanie więzi między branżą hotelarską a otaczającym ją środowiskiem i klientami. W ramach programu podejmowane są działania mające na celu analizę, a następnie zminimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko naturalne. Informacje na temat programu znajdują się pod adresem: cr.hiltonworldwide.com
 

O Hilton Worldwide

Hilton Worldwide (NYSE: HLT) jest jedną z najbardziej znanych na świecie sieci hotelowych, obejmującą luksusowe i średniej klasy hotele oraz apartamenty tzw. przedłużonego pobytu (extended-stay).

Od 97 lat Hilton Worldwide oferuje podróżującym najlepsze warunki zakwaterowania i obsługę. Sieć firmy składa się z ponad 4660 hoteli oferujących ponad 765 tys. pokoi, zlokalizowanych w 102 krajach. W jej skład wchodzą takie znane marki jak: Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Curio - A Collection by Hilton, Canopy by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Tru by Hilton, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton oraz Hilton Grand Vacations. Firma prowadzi także światowej klasy program lojalnościowy Hilton HHonors®.

Członkowie programu, którzy dokonują rezerwacji bezpośrednio przez dedykowane kanały Hilton Worldwide mają dostęp do preferencyjnych stawek, darmowego Wi-Fi oraz do dodatkowych udogodnień dostępnych dzięki aplikacji mobilnej Hilton HHonors. Jej użytkownicy mają możliwość zdalnego zameldowania, wyboru pokoju oraz automatycznego otwierania drzwi za pomocą Cyfrowego Klucza.

Informacje na temat marki znajdą Państwo na stronie www.news.hiltonworldwide.com lub pod adresami: facebook.com/hiltonworldwide, twitter.com/hiltonworldwide, youtube.com/hiltonworldwide, flickr.com/hiltonworldwide oraz linkedin.com/company/hilton-worldwide.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij