Podstawowym atutem Targów SPA & Wellness w Krakowie są profesjonalni zwiedzający. Targi odwiedzane są przez ściśle określoną grupę odbiorców branżowych w myśl idei Business to Business: inwestorów, właścicieli, dyrektorów, menedżerów ośrodków SPA, hoteli, farm piękności, gabinetów kosmetycznych, a także specjalistów, trenerów, terapeutów i architektów. Na targach można dotrzeć ze swoją ofertą do najważniejszego klienta decyzyjnego lub mającego wpływ na podejmowanie decyzji biznesowych. Podczas ostatniej edycji na powierzchni 2000 m2 ponad 90 wystawców z Polski i zagranicy zaprezentowało najnowsze urządzenia i technologie niezbędne w nowoczesnym hotelu, gabinecie kosmetycznym, odnowy biologicznej i SPA. Targi odwiedziło ponad 1500 klientów branżowych.
W programie Targów SPA & Wellness zaplanowaliśmy wiele interesujących wydarzeń, które pozwolą zwiedzającym zdobyć rzetelną wiedzę odpowiadającą czterem blokom wystawienniczym:
Equip SPA 2010 – To atrakcyjna i jakościowa oferta produktów, wyposażenia oraz usług dla hotelowej i nie hotelowej branży SPA & Wellness.
Med SPA 2010 – To profesjonalne prezentacje w każdym profilu usługowym, ze szczególnym akcentem na Medical Wellness jako wyznacznik turystyki zdrowotnej.
Vital SPA 2010 – To inspiracyjna platforma wystawienniczo-prezentacyjna z nowościami: sportowa pielęgnacja ciała i kondycji – urządzenia, porady, pokazy oraz Fit Care, czyli więcej niż fitness, nie tylko ze względu na Euro 2012.
Beauty SPA 2010 – To nowa odsłona markowych kosmetyków, zabiegów i terapii, technik i technologii pod wspólnym hasłem: Naturalna jakość – Naturalne piękno – Naturalnie TAK!
Każda z wymienionych platform jest wspierana przez dodatkowe wydarzenia merytoryczne: pokazy, prezentacje, wykłady, szkolenia, organizowane przez najlepsze ośrodki szkoleniowe i consultingowe w Polsce.
Tegorocznej edycji Targów towarzyszyć będzie także specjalna strefa premierowych pokazów i nowości. Na tak skonstruowanej przestrzeni oferenci produktów, zabiegów, a także programów relaksacyjnych będą mogli zaprezentować się przed szerszą publicznością. Strefa pokazów i prezentacji stanowi formę efektywnego, profesjonalnego dialogu specjalistów z dziedziny SPA oraz Wellness z gośćmi odwiedzającymi targi.
Więcej informacji na stronie www.targi.krakow.pl