Sprzedaż w branży hotelowej
JEDEN DZIEŃ • JEDNO MIEJSCE • WIELE MOŻLIWOŚCI • PROGRAM DEDYKOWANY BRANŻY HOTELOWEJ
W świecie zdominowanym przez agresywne działania marketingowe i wykorzystanie technologii, coraz więcej wymagań stawianych jest przed sprzedażą bezpośrednią. To w niej drzemie największy potencjał, aby zarabiać więcej.
Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom rosnącego rynku hotelarstwa stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży i zarządzania w branży hotelowej.
NSC Hotels to jedyny w Polsce Kongres w całości poświęcony zwiększaniu skuteczności sprzedaży zarówno od strony specjalistów jak i kadry zarządzającej.
Jak w dobie silnej konkurencji zapewnić 90% obłożenie hotelu, nawet poza sezonem?
Jak wykorzystywać potencjał klientów biznesowych i sprzedawać więcej?
Jak docierać do nowych klientów, przy niskim budżecie marketingowym?
Jak budować trwałe relacje z klientami?
Jak utrzymać wysoki poziom sprzedaży i zatrzymać rotację pracowników z działu handlowego?
Na te pytania i wiele innych odpowiedzi udzielą uznani eksperci hotelarstwa, ale także doświadczeni praktycy sprzedaży i zarządzania, których know-how to gotowy przepis na sukces w każdej branży. Marka NSC to gwarancja wysoce merytorycznych wystąpień i najwyższych standardów jakości.
Udział w Kongresie potwierdzany certyfikatem sygnowanym przez naszych Partnerów: IGHP oraz Hotelmania