Dlaczego CRS szybko staje się centralnym systemem zarządzania dystrybucją online w hotelu?

  1. Strona główna
  2. Szczegóły oferty

Wśród kluczowych wyborów przy formułowaniu strategii zarządzania przychodami, wyróżnia się wybór głównego systemu dystrybucji dla hotelu. Historycznie rzecz biorąc, rolę tę pełniły systemy PMS (Property Management Systems), ale ich ograniczenia w ostatnim czasie stają się coraz bardziej widoczne. Wyjaśnijmy, że nasi partnerzy PMS są nieocenieni, ale ważne jest, aby pamiętać, że PMS został zaprojektowany głównie do zarządzania operacyjnego, a nie do dystrybucji online. Natomiast Centralne Systemy Rezerwacji (CRS) zostały zbudowane specjalnie do zarządzania dystrybucją.

Zapewniają one hotelom więcej możliwości - elastyczność, szerszy zasięg, lepszą łączność i większą kontrolę rezerwacji i przychodów w sieci dystrybucyjnej. Nic więc dziwnego, że 89 procent głównych sieci hotelowych zmieniło swoją strategię w kierunku orientacji na CRS.

CRS to w rzeczywistości połączona sieć aplikacji dystrybucyjnych, która obejmuje następujące komponenty:

● Centralne zarządzanie inwentarzem – do zarządzania stawkami, dostępnością i treścią ofert

● Internetowy silnik rezerwacji (IBE) – do rezerwacji bezpośrednich poprzez stronę internetową hotelu

● Channel manager (CM) – do rezerwacji poprzez OTA i inne kanały dystrybucyjne

● Globalny System Dystrybucji (GDS) – dla rezerwacji za pośrednictwem biur podróży, TMC

(Firmy zarządzające podróżami służbowymi) lub OBT (Online Booking Tools w dużych korporacjach)

● Centralne biuro rezerwacji (CRO) – w przypadku rezerwacji offline za pośrednictwem hotelowego call center lub recepcji

● Bramka płatnicza – do przetwarzania płatności online i weryfikowania ważności środków płatniczych

● Business Intelligence (BI) – do agregowania surowych informacji z wielu źródeł oraz śledzenia, analizowania i interpretowania ważnych danych.

 

Co więcej, CRS płynnie integruje się z PMS w celu synchronizacji rezerwacji i inwentarza. W zależności od konfiguracji hotelu elementy te mogą pochodzić od jednego dostawcy w ramach zintegrowanej platformy lub pochodzą od wielu dostawców połączeń poprzez interfejsy programowania aplikacji (API). Dodatkowo, inne rozwiązania stron trzecich, takie jak systemy zarządzania przychodami (RMS) i oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM) można również zintegrować poprzez API.

Aby uzyskać wskazówki dotyczące, czy podejście zorientowane na CRS jest zgodne ze strategią Państwa hotelu, D-EDGE Hospitality Solutions przygotowało kompleksowy przewodnik, dostępny tutaj:

https://www.d-edge.com/why-the-crs-is-fast-becoming-the-central-hub-of-hotel-distribution-strategy/?utm_source=ighp&utm_medium=article&utm_campaign=crs-article

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij