O Hotelu Pokoje Gastronomia Konferencje Rekreacja

O Hotelu

Zalety Hotelu:

Łatwy i szybki dojazd zaledwie 20 km od A1

Zapraszamy do hotelu w stylu Glamour położonym w samym centrum Borów Tucholskich, 20 km od autostrady A1 (1,5 h od Gdańska, 3 h od Łodzi). Hotel otoczony jest lasem, rzeką i jeziorami. Zapewniamy wypoczynek z dala od tłumu i zgiełku miast.

Spokojny wypoczynek w otoczeniu lasów i jezior

Na terenach zewnętrznych posiadamy trasy rowerowe, korty tenisowe, siłownie, boisko sportowe, plac zabaw dla dzieci, wypożyczalnie rowerów.

58 klimatyzowanych pokoi

W hotelu posiadamy 58 komfortowych pokoi z widokiem na kojącą zieleń. Pokoje posiadają tarasy i balkony odpowiednio wyposażone.

Atrakcje Dodatkowe

Podczas pobytu można skorzystać z siłowni wewnętrznej oraz miło spędzić czas z dzieckiem w sali zabaw.

Pokoje

Apartament

Przestronne wnętrze zaaranżowaliśmy z myślą o zapewnieniu wyjątkowego komfortu naszym Gościom. Apartament zaopatrzyliśmy w łoże małżeńskie z wygodnym materacem o optymalnej twardości, zapewniającym przyjemne noclegi. Zatroszczyliśmy się także o stworzenie strefy dziennego wypoczynku z podwójną, rozkładaną kanapą i komfortowymi fotelami oraz stolikiem kawowym. Poczucie błogiego relaksu podczas pobytu w naszym hotelu zapewni nie tylko strefa SPA, ale także wyposażenie łazienki. Przy zachowaniu całkowitej intymności Goście apartamentu mogą delektować się kąpielą w wannie z hydromasażem.

Dbałość o zapewnienie szerokiego wachlarza udogodnień idzie tu w parze z luksusowym designem pomieszczenia. Wprowadziliśmy miękką wykładzinę, przyjemną w dotyku bosą stopą, a pozostałe tekstylia wykorzystane do aranżacji odznaczają się równie wysoką klasą gatunkową. Zadbaliśmy przy tym o dobór kolorystyki w klasycznych tonach z nutą awangardowego fioletu.

Pokój Comfort

Przyjemność, czerpana z komfortowego wypoczynku, zapewni wyjątkowo miłe wspomnienia z pobytu w naszym hotelu w uroczej miejscowości Tleń. Pokoje gościnne w standardzie Comfort zapewniają wygodę, dzięki starannie zaaranżowanym wnętrzom. Prawdziwe odprężenie podczas pobytu i relaksujące noclegi gwarantuje wyposażenie w bardzo dobrym standardzie oraz prywatna łazienka z pełnym węzłem sanitarnym i eleganckie umeblowanie.

Istnieje możliwość rezerwacji noclegów w pokojach gościnnych Comfort w wariancie z dwoma pojedynczymi łóżkami (SBL) bądź jednym łóżkiem małżeńskim (DBL). Ponadto dla zapewnienia maksymalnej wygody zaopatrzyliśmy wnętrza w szafki nocne, szafę, fotele i stolik kawowy oraz biurko do pracy, które dzięki dużemu lustru może służyć także za toaletkę. Zatroszczyliśmy się o staranny dobór kolorów w wystroju oraz odpowiednich gramatur i faktur tekstyliów.

Pokój Deluxe

Wyjątkowo luksusowe poczucie dają noclegi spędzone w pokojach gościnnych w standardzie Deluxe. Osoby planujące pobyt w naszym hotelu z basenem i SPA w Tleniu mogą zarezerwować dla siebie właśnie te ekskluzywne noclegi. Wnętrza kryją wyjątkowo komfortowe łóżka ze starannie dopasowanymi materacami o optymalnej twardości i zapewniającymi właściwą cyrkulację powietrza.

Rezerwacja pokojów gościnnych Deluxe to obietnica błogiego wypoczynku w Borach Tucholskich, prawdziwej oazie spokoju w województwie kujawsko-pomorskim. Goście mogą odprężyć się podczas spacerów po okolicznych lasach, po czy zregenerować siły w eleganckich i zarazem bardzo przytulnych wnętrzach hotelowych. Przy aranżacji każdego pokoju w standardzie Deluxe zadbaliśmy o taki dobór kolorystyki oraz materiałów, by nie powodował dyskomfortu i podkreślał prestiżowy charakter pobytu.

Pokój Studio

Szczególną wygodę zapewniają noclegi w pokojach typu Studio, które składają się z dwóch pomieszczeń, dzięki czemu wyraźnie oddzieliliśmy strefę wypoczynku dziennego i nocnego. Do sypialni wprowadziliśmy podwójne łóżko z bardzo dobrym jakościowo materacem, zaś w wyodrębnionym dziennym salonie na Gości czeka wygodny narożnik, stolik kawowy i dwa fotele. Ponadto pokój posiada prywatną łazienkę z wanną z hydromasażem. Noclegi w tak przygotowanym wnętrzu doskonale współgrają z relaksującym charakterem naszego SPA oraz odprężającą atmosferą hotelu w malowniczej miejscowości Tleń.

W aranżacji przestrzeni skoncentrowaliśmy się na zagwarantowaniu spójnego charakteru obu pomieszczeniom, dlatego wykorzystaliśmy te same kolory. Postawiliśmy na neutralne beże i brązy, a dla zaakcentowania użyliśmy limonkowej zieleni. Z wielką starannością dobraliśmy też najbardziej prestiżowe tekstylia do wnętrz.

Gastronomia

Restauarcja Amelia to niezwykle ważne miejsce w naszym hotelu. Potrawy w niej serwowane to połączenie elegancji  z naturą i lokalnymi produktami.

Restauracja Amelia to bardzo popularne miejsce spotkań zarówno Gości hotelu , jak i turystów preferujących aktywny wypoczynek. Myślą przewodnią naszej karty dań są potrawy oparte na produktach regionalnych. Szczególnie polecamy dania z dziczyzny.

Zobacz najnowsze menu

Przestronna sala restauracyjna jest w stanie pomieścić około 230 osób. Wiosną i latem dodatkowo zapraszamy na nasze tarasy.  Restauracja Amelia stanowi idealne miejsce na zorganizowanie wesela, bankietu lub innych wydarzeń towarzyskich.

Konferencje

Hotel dysponuje 4 wielofunkcyjnymi salami o odmiennym wystroju i funkcjonalności.

Sala Balowa zdecydowanie nadaje się na duże konferencje i eventy.

Sala Myśliwska o nietuzinkowym wystroju rodem z myśliwskiego dworku doskonale sprawdza się dla niewielkich grup ceniących ciszę.

Prezesówki posiadają osobne wejście oraz duże zaplecze, doskonale sprawdzają się zarówno na szkolenia, jak i kolacje biznesowe oraz wieczorne zabawy z muzyką na żywo.

Układ sal jest przez nas każdorazowo konsultowany z Gośćmi i dostosowywany do potrzeb grupy.

Podczas organizacji konferencji hotel zapewnia bezpłatnie podstawowe wyposażenie każdego pomieszczenia szkoleniowego, które obejmuje:

• Nagłośnienie
  • Mikrofon
  • Ekran
  • Flipchart
  • Kartki
  • Pisaki
  • Rzutnik multimedialny

Każdej grupie proponujemy także catering biznesowy - serwis kawowy, kanapkowy, lunche biznesowe itp.

Rekreacja

Evita Hotel&SPA usytuowany jest bezpośrednio przy lesie, gdzie do Państwa dyspozycji wytyczonych zostało wiele tras nordic walking, rowerowych oraz szlaków pieszych. Stąd tylko 500 m dzieli Was od Wdy- malowniczej rzeki idealnej na spływy kajakowe. W okolicy znajdują się wypożyczalnie kajaków oraz rowerów wodnych, a 1 km od hotelu strzeżona plaża nad jeziorem Mukrz. W pobliskim Osiu na Gości czeka natomiast sportowa strzelnica.

W obiekcie

• Nasi Goście nieodpłatnie i w sposób nielimitowany mogą korzystać ze strefy Wellness- basenu, brodzika dla dzieci, jacuzzi, saun oraz tężni.
  • W cenie pobytu każdy Gość może korzystać również z hotelowej biblioteczki, siłowni zewnętrznej oraz wewnętrznej siłowni cardio, leżaków (w sezonie wiosenno-letnim) oraz gier planszowych, piłkarzyków, szachów. Dla dzieci przygotowaliśmy zewnętrzny plac zabaw oraz Salę Zabaw "Bartusiowo".
  • Na miejscu posiadamy wypożyczalnię rowerów, kijków do nordic walking oraz rakiet i piłek tenisowych. Odpłatnie można skorzystać z darta, cymbergaja, stołu do bilarda.
  • Bez problemu zorganizujemy dla Państwa kolację grillową, ognisko, paintballa, zajęcia terenowe, wieczory tematyczne, degustację wina lub whisky, spływ kajakowy a zimą kulig z ogniskiem i grzańcem
Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.