Badanie: „Trendy korporacyjnej turystyki w Polsce”-

  1. Strona główna
  2. Patronaty
  3. Szczegóły Patronatu

Badanie: „Trendy korporacyjnej turystyki w Polsce”

  • Badanie przeprowadzone na osobach z Top managmentu (korporacji, MSP), którzy często podróżują w celach biznesowych
  • Forma: pogłębione wywiady indywidualne (około 50 pytań)
  • Próba 300N
  • Przebadanie przyczyn wyborów konkretnych hoteli/marek. Na co zwracają uwagę przy wyborze konsumenckim, jakie są przyczyny ich decyzji
  • Pokazanie hierarchii potrzeb (czego odczekują od hotelu- ogólnie bez wyróżnienia marek Accor)
  • Osoby z całej Polski
  • Badanie typowo jakościowe a nie ilościowe
  • Badanie jest reprezentatywne, nie była ta grupa nigdy w branży hotelarskiej w Polsce tak badana, na taką skalę.
  • Badanie ma charakter pionierski w naszym kraju
Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij