Twórz rolki, TikToki i proste materiały wideo w sposób, który przyciągnie nowych gości i pozwoli zwiększyć rozpoznawalność hotelu. Nie daj sobie też wmówić, że dobre zdjęcia wymagają każdorazowo drogiej, profesjonalnej sesji - czasem wystarczy tylko telefon!
Z czym wyjdziesz ze szkolenia?
Z pakietem umiejętności oraz narzędzi do pracy oraz z większą motywacją do działania, ponieważ poznacie proces tworzenia od A do Z całego materiału.
Jak ułatwi Ci to pracę?
Ułatwi to pracę każdej osobie, która ma styczność z marketingiem oraz dba o social media hotelu. Nawet jeśli nie pracujecie stricte w marketingu, to ułatwi Wam to zrozumienie mechaniki foto i wideo. Dodatkowo przyśpieszy pracę na każdym etapie od pomysłu do realizacji.
AGENDA
MODUŁ I - Pomysł
Pobudzimy wyobraźnie uczestników, co pozwoli nam otworzyć przestrzeń na działanie kreatywne. Wykorzystamy techniki na zwiększenie kreatywności oraz zniwelowania barier przy tworzeniu treści foto i wideo.
MODUŁ II - Techniczne podejście
W tej części popracujemy nad sprzętem, kadrami, ustawieniami oraz aplikacjami ułatwiającymi pracę nad zdjęciem lub wideo.
MODUŁ III - Trendy
Jakie trendy królują w sieci i co przyciąga najbardziej odbiorcę do naszych materiałów. Jak mówić i tworzyć, aby nasi odbiorcy za na nami poszli.
MODUŁ IV - Praktyka
W tej części przechodzimy do działania już na żywym organizmie. Wykorzystujemy już nabytą wiedzę do serii zadań w grupach i indywidualnie.
TRENERZY
Paulina Pirowska
Digital Marketing Specialist W Tigers odpowiada za kompleksową komunikację, na wszystkich kanałach społecznościowych oraz współpracę z influencerami. Specjalizuje się w tworzeniu jakościowych materiałów wideo na potrzeby Instagrama oraz TikToka. Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie klienta, jak również agencji. Klienci, których obsługuje w Tigers cenią jej umiejętności budowania zaangażowanej społeczności, jak również innowacyjność w tworzeniu treści na nowe kanały, elastyczność w adaptowaniu do ciągle zmieniających się trendów.
Błażej Serwotka, Senior Digital Marketing Specialist
W Tigers odpowiada za prowadzenie kanałów social media oraz influencerów m.in w BeActive. Dba o to, aby treści przyciągały, aktywizowały oraz sprzedawały. Karierę w marketingu rozpoczął w wieku 16 lat, dołączając do agencji marketingowej. Współpracował z branżami: Moto, IT, OZE, FMCG. W Tigers jest ekspertem od działań na TikToku oraz vertical video contentu. Prowadzi szkolenia związane z TikTokami i Reelsami dla marek m.in XTB, Morele, JustjoinIT, Lasy Państwowe, a w wolnym czasie wykłada na AGH.
Korzyści dla członków IGHP
Dla członków IGHP została przygotowana specjalna oferta cenowa! Dla pierwszej osoby z danego podmiotu cena wynosi 100 zł netto. Dla drugiej osoby: 487,80 PLN + VAT. Trzecia osoba: 975,60 PLN + VAT.
Dla przedstawicieli podmiotów niezrzeszonych w IGHP stawka wynosi 1 209,75 PLN + VAT
Harmonogram:
21.11 Kraków https://content-krakow.konfeo.com/pl/groups
22.11 Warszawa https://content-warszawa.konfeo.com/pl/groups
23.11 Gdańsk https://content-gdansk.konfeo.com/pl/groups