Trwają zapisy na szkolenie „Efektywny kelner mistrzem sprzedaży”

16.03.2022
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Dobre jedzenie i świetny serwis potrafią czynić cuda, a zadowolony Gość zostawi spory napiwek, odwiedzi lokal ponownie i przyprowadzi znajomych. Jak podnieść wielkość sprzedaży i osiągnąć sukces restauracji? To kluczowe pytanie, na które odpowiedź znajdą uczestnicy szkolenia IGHP „Efektywny kelner mistrzem sprzedaży”. Oprócz solidnej dawki informacji czeka m.in. praktyczny warsztat prowadzony w oparciu o klasyczne zasady kelnerstwa wymagane w najlepszych lokalach świata. Autorką szkolenia jest Katarzyna Starzyńska.

W pierwszej części szkolenia prowadząca omawia 4 filary sukcesu każdego miejsca gastronomicznego: wystrój, jedzenie, atmosferę i obsługę. Jeśli personel zrozumie, że restauracja jest jak sztuka, w której główne skrzypce gra Klient i jedzenie, a kelner jest aktorem – to mamy już podstawy, aby budować na nich sukces miejsca. Następnie trenerka przedstawia style i formy obsługi kelnerskiej, wyposażenie restauracji oraz standardy operacyjne serwisu, a także etykietę stołu, a więc będzie dużo praktycznych informacji, które nie mogą być obce dobremu kelnerowi. Trzecia część szkolenia to praktyczne ćwiczenia podawania do stołu. W tej części każdy uczestnik będzie miał okazję nauczyć się, jak nosi się talerze i tacę oraz na czym polega serwis synchroniczny. Warsztat ten prowadzony jest w oparciu o klasyczne zasady kelnerstwa wymagane w najlepszych lokalach świata. Ostatnia część szkolenia dotyczy sprzedaży. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób poprzez bycie życzliwym i miłym można podnieść wielkość sprzedaży w restauracji. Czy kelner to psycholog, czy sprzedawca? A może i to, i to? Co to jest sprzedaż sugerowana? Co to jest upselling i cross selling? Jak sprzedawać, aby Klient czuł, że mu pomagamy, a nie go naciągamy? Sesja zakończy się scenkami „Gość i Klient”, które będą przygotowywane i odgrywane przez uczestników.

Dlaczego warto wybrać szkolenie IGHP?

Szkolenie jest bardzo dynamiczne i pełne przykładów z życia. Został opracowane na podstawie 30-letniej praktyki prowadzącego w najlepszych restauracjach w Warszawie. Odwołuje się do najlepszych wzorców czerpanych z praktyk kamerdynerskich europejskich dworów, jak i metod starej przedwojennej szkoły kelnerstwa europejskiego, które w tym szkoleniu łączą się z nowoczesnymi trendami w gastronomii i w podejściu do klienta. Katarzyna Starzyńska, prowadząca szkolenie jest pełna charyzmy i pasji do gastronomii, co się udziela wszystkim uczestnikom szkolenia.

Dla kogo: 

Prowadząca dostosowuje poziom do grupy. Szkolenie jest odpowiednie zarówno dla początkujących kelnerów, jak i bardziej zaawansowanych

Zakres szkolenia

CZĘŚĆ I

  • Wprowadzenie
  • 4 filary sukcesu restauracji (wystrój, jedzenie, atmosfera, obsługa)
  • Zawód Kelner (kultura osobista i etyka zawodowa, wizerunek oraz kompetencje I obowiązki, wyposażenie zawodowe kelnera, praca w zespole kelnerskim)
  • Dekalog Kelnera

CZĘŚĆ II

  • Style i formy obsługi kelnerskiej
  • Wyposażenie restauracji
  • Etykieta stołu – nakrywanie i sprzątanie
  • Techniki podawania dań i napoi
  • Sekwencja serwisu – standardy operacyjne

CZĘŚĆ III

  • Praktyczne umiejętności kelnerskie – ćwiczenia (noszenie tacy, noszenie talerzy, serwis synchroniczny)
  • Trendy w zakresie obsługi – czyli czego oczekuje nasz Gość

CZĘŚĆ IV

  • Co wpływa na wielkość sprzedaży w restauracji
  • Kelner – Przyjaciel
  • Kelner – Sprzedawca
  • Kim są nasi Goście i jak ich zadowolić
  • Obsługa reklamacji

Nasz trener:

Katarzyna Starzyńska

Od ponad 30 lat rozwija karierę w gastronomii. Absolwentka Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Warszawie. Dwa lata temu ukończyła na WSiT podyplomowe studia z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Zajmuje się m.in. szkoleniem i dydaktyką. Pracowała w warszawskim Hotelu Bristol, gdzie przeszła wszystkie szczeble rozwoju zawodowego - od pracy w kuchni hotelowej po pracę w charakterze kelnerki, kierownika, managera restauracji po zastępcę dyrektora ds. gastronomii. Po 15 latach, w 2007 roku rozpoczęła pracę na stanowisku dyrektora restauracji i kawiarni w firmie Belvedere Gourmet Group. Od 2016 r. pełni funkcję managera ds. projektów, a do jej głównych zadań należy rekrutacja personelu operacyjnego, ich szkolenia oraz motywacja. Restauracja Belvedere to miejsce premium dla najbardziej wymagających klientów. Catering Belvedere obsługuje wszystkie najważniejsze imprezy i wydarzenia państwowe, również te z udziałem Prezydenta RP.

Koszt:

Członkowie IGHP oraz nauczyciele - NIŻSZA CENA: 899 zł + VAT.

Pozostałe podmioty: 1100 zł + VAT

Najbliższe terminy i zapisy:

https://www.szkoleniaighp.com/efektywny-kelner-mistrzem-sprzedazy

mail: ighp@ighp.pl, nr tel. +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875

20.04 Olsztyn: https://k-olsztyn2.konfeo.com/pl/groups

21.04 Gdańsk: https://k-gdansk2.konfeo.com/pl/groups

27.04 Kraków: https://k-krakow2.konfeo.com/pl/groups

28.04 Zakopane: https://k-zakopane.konfeo.com/pl/groups

29.04 Dąbrowa Górnicza: https://k-dabrowag.konfeo.com/pl/groups

05.05 Bydgoszcz: https://k-bydgoszcz2.konfeo.com/pl/groups

06.05 Poznań: https://k-poznan2.konfeo.com/pl/groups

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij