„Profesjonalny housekeeping sukcesem hotelu” - rusza nowe szkolenie dla hotelarzy

14.03.2022
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Standardy i procedury funkcjonowania działu służby pięter na najwyższym poziomie jakości, zasady organizacji pracy działu, sposoby menedżerów motywowania zespołu do efektywnej pracy – to tylko wybrane zagadnienia, jakie poznają uczestnicy nowego szkolenia IGHP pt. „Profesjonalny housekeeping sukcesem hotelu” prowadzonego przez eksperta Katarzynę Ścieburę. Nie zabraknie informacji na temat sprzętu i środków czystości, także przygotowania budżetu w dziale służby pięter. Na koniec spotkania odbędą się warsztaty z zakresu inspekcji pokoju hotelowego. Ruszamy 4 kwietnia w Karpaczu.

Szkolenie prowadzi trener praktyk. Katarzyna Ściebura zdobywała doświadczenie na przestrzeni wielu lat - pracowała na Majorce w dziale służby pięter oraz na stanowisku kierownika służby pięter w 5-gwiazdkowym hotelu SPA Dr Irena Eris Polanica Zdrój. Jako trener jest nie tylko doskonale przygotowana z wiedzy merytorycznej, lecz także dzięki wieloletniej praktyce odnosi się do przykładów z życia wziętych, najczęstszych błędów i najlepszych rozwiązań. Dzięki temu przekazywana wiedza jest zrozumiała i łatwo przyswajalna. Prowadząca również wskaże na co zwrócić uwagę, aby zaspokoić potrzeby gościa, by powrócił do hotelu. Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe z wieloma informacjami z praktyki trenera oraz stanowiące swego rodzaju kompendium wiedzy,

Dla kogo:

- dla pracowników służby pięter, inspektorów, menedżerów oraz dyrektorów, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę z zakresu działaniu działu służby pięter.

Zakres szkolenia:

  1. Budowanie relacji z gośćmi w dziale służby pięter:

- rola działu służby pięter w hotelu;

- wizerunek i etyka pracowników;

- zasady komunikowania się pracowników z gośćmi;

- opinie gości odzwierciedleniem relacji.

  1. Organizacja pracy w dziale służby pięter:

- zasady pracy dobrego menadżera;

- motywowanie pracowników;

- wdrażanie nowych pracowników;

- współpraca z innymi działami;

- zakres obowiązków pracowników poszczególnych stanowisk.

  1. Standardy i procedury w dziale służby pięter:

- instrukcja sprzątania dziennego (wyjazd/ przyjazd/pobyt/ serwis wieczorny);

- rodzaje prac porządkowych;

- procedura postępowania z rzeczami znalezionymi, pozostawionymi przez gościa;

- procedura przyjęcia rzeczy gościa do prania;

- procedura obsługi mini barów;

- środki czystości oraz sprzęt;

- BHP w dziale służby pięter.

  1. Budżet w dziale służby pięter.
  2. Zajęcia praktyczne:

- przygotowanie i sprawdzenie pokoju na przyjazd gościa:

- zlecenie pracy pokojowej.

 

Nasz trener:

Katarzyna Ściebura

Od blisko 20 lat związana z branżą hotelarską, magister turystyki i rekreacji Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach. Absolwentka Regionalnej Szkoły Turystycznej w Polanicy-Zdroju o profilu technik hotelarstwa. Pierwsze kroki w hotelarstwie stawiała na promach pasażerskich Unity Line. Swoją wiedzę i doświadczenie rozwijała w hotelach na terenie Polski oraz poza granicami kraju - na Cyprze i na Majorce, gdzie dogłębnie przyswoiła standardy i funkcjonowanie pracy w dziale służby pięter. Od 2014 r. związana z pięciogwiazdkowym Hotelem SPA Dr Irena Eris Polanica-Zdrój jako kierownik Służby Pięter, a w latach 2019-2022 pełniła tam funkcję zastępcy dyrektora hotelu. Była odpowiedzialna za bezpośredni kontakt z gościem oraz utrzymywanie wysokiego standardu jakości usług we wszystkich działach hotelowych.

Koordynator praktyk uczniów technikum hotelarskiego. Jako współrealizator projektów unijnych nadzorowała kształcenie zawodowe młodzieży w Irlandii i w Szwecji, poznając strukturę organizacyjną hoteli tych państw. Jurorka wojewódzkich i regionalnych konkursów szkół hotelarskich. Współautorka skryptu do kształcenia zawodowego „Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie”.

W pracy priorytetem jej działań jest najwyższy standard oferowanych usług. Oprócz profesjonalizmu ceni sobie otwarte i empatyczne podejście zarówno do gości, jak i pracowników. Ceniona za bardzo dobrą organizację pracy oraz dopracowanie każdego szczegółu wpływającego na wizerunek hotelu.

Związana z turystyką od dzieciństwa poprzez prowadzenie rodzinnego gospodarstwa agroturystycznego, gdzie przekonała się, jak ważne jest indywidualne podejście do gościa. Kocha ludzi, podróże, góry i naturę. Jest fanką formuły 1.

Koszt:

Członkowie IGHP oraz nauczyciele - NIŻSZA CENA - 899 zł + VAT.

Pozostałe podmioty - 1100 zł + VAT

Najbliższe terminy i zapisy:

https://www.szkoleniaighp.com/profesjonalny-housekeeping

04.04 Karpacz; https://hpkarpacz.konfeo.com/pl/groups

05.04 Wrocław; https://hpwroclaw.konfeo.com/pl/groups

06.04 Wisła; https://hpwisla.konfeo.com/pl/groups

08.04 Kraków; https://hpkrakow.konfeo.com/pl/groups

09.05 Białystok; https://hpbialystok.konfeo.com/pl/groups

10.05 Olsztyn; https://hpolsztyn.konfeo.com/pl/groups

11.05 Gdańsk; https://hpgdansk.konfeo.com/pl/groups

12.05 Bydgoszcz; https://hp-bydgoszcz.konfeo.com/pl/groups

13.05 Poznań; https://hp-poznan.konfeo.com/pl/groups

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij