NOWOŚĆ: „Skuteczny dialog z pracownikiem, czyli efektywne budowanie relacji zarządczych w hotelu” - branżowe szkolenie IGHP

09.11.2021
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego rozpoczyna w grudniu nowy cykl branżowych szkoleń z zakresu HR (human relations) "Skuteczny dialog z pracownikiem, czyli efektywne budowanie relacji zarządczych w hotelu". Zapisy już ruszyły. Dla członków IGHP cena specjalna!

Postaw na rozwój umiejętności zarządczych w hotelu, tak aby potencjalne konflikty występowały coraz rzadziej. Poznaj sprawdzone modele budowania relacji przełożony-podwładny, które usprawniają działanie hotelu i poprawiają atmosferę miejsca. Weź udział w nowym eksperckim szkoleniu z HR organizowanym przez IGHP!

Wyzwanie, kryzys, trudność – to słowa, które od początku pandemii pojawiają się w rozmowach hotelarzy w niespotykanym dotąd natężeniu. Konsekwencje pandemii są i będą jeszcze długo odczuwalne w branży HORECA na wielu poziomach. Reperkusje lockdownu czy zamknięcia granic są widoczne zarówno na poziomie zarządzania sprzedażą, jak również na poziomie zarządzania pracownikami w hotelu. Odpływ wykwalifikowanej kadry z branży oraz ograniczony dostęp do nowych, zmotywowanych kandydatów do pracy stawia przed właścicielami i managerami hoteli wiele nowych wyzwań. Podczas szkolenia będzie można poznać m.in. skuteczne metody i wzory rozmów w trudnych sytuacjach, a także zaprojektować własne rozwiązania budowania racjonalnych i owocnych relacji zarządczych w hotelu.

Nowa formuła szkoleniowa! Po stacjonarnym szkoleniu w grupie odbędą się indywidualne sesje przez zoom.

Szkolenie jest podzielone na dwie części:
1. Interaktywny, otwarty i stacjonarny warsztat grupowy, którego przedmiotem będzie poznanie skutecznych metod komunikacji z „wymagającymi” pracownikami oraz zaprojektowanie własnego wzoru rozmowy okresowej, mającej na celu polepszenie jakości współpracy i rozwój pracownika.   
2.  Konsultacje online dla hoteli, mające na celu zwiększenie efektywności wykorzystania metod prowadzenie skutecznego dialogu z „trudnymi” pracownikami, zaprezentowanych i omówionych podczas wcześniejszego, otwartego warsztatu grupowego.

Dlaczego warto wybrać szkolenie IGHP?

Jeżeli zależy Ci na rozwoju umiejętności zarządczych w hotelu, tak aby potencjalne konflikty występowały coraz rzadziej, a pracownicy pracowali jak współpracownicy, zgłoś się na szkolenie IGHP! Poznasz sprawdzone modele budowania relacji przełożony-podwładny, które usprawniają działanie hotelu i poprawiają atmosferę miejsca!

Dla kogo:

- właścicieli hoteli
- dyrektorów hoteli
- menedżerów hotelowych

Zakres szkolenia:

Część pierwsza – otwarty warsztat grupowy offline: 

Obiektywna ocena pracy – cele i kryteria pracy a budowanie zgranego zespołu.
a) Ocena pracowników - fakty i mity
b) Dobrze zaplanowany proces informacji zwrotnej
c) Informacja zwrotna a jej wpływ na poziom motywacji pracowników  

1. Sytuacje pracownicze, w których dotychczasowe sposoby zarządcze zawodzą.
a. Jak wyznaczać zadania, aby były one zrozumiałe i wykonane prawidłowo?
b. Jak zdiagnozować obszary motywacji pracownika, aby współpraca z nim stała się bardziej efektywna? 

2. Modele komunikacji z pracownikami
a. Jak chwalić pracownika, aby pochwała nie stała się demotywatorem?
b. Co zrobić, aby pracownik zaczął się uczyć i zechciał zmienić swojej zachowanie?
c.  Jak przeprowadzić skuteczną rozmowę z pracownikiem, której celem jest skorygowanie zachowań pracownika? 

3. Model rozmowy okresowej jako skuteczne narzędzie zarządzania i motywowania pracowników. Projektowanie indywidualnego narzędzia.

Część druga – konsultacje online dedykowane hotelom:

1. Praktyczny trening umiejętności zarządczych w obszarze prowadzenia dialogu z roszczeniowymi pracownikami.

Nasz trener:
Urszula Kołtko - socjolog, menadżer i konsultant z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi, w tym w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych oraz programów rozwoju kompetencji pracowniczych. Od 2002 roku współpracuje z klientami branży hotelowej, realizując dla nich projekty doradcze, szkoleniowe oraz rekrutacyjne (w tym procesy rekrutacyjne podczas preopeningu hoteli). Autorka artykułów publikowanych w branżowych pismach hotelarskich. Obecnie partner firmy MUMOTIVE Group, wspierającej procesy zmian i restrukturyzacji, m.in. w sektorze retail oraz hospitality. 

Koszt:

Członkowie IGHP - uwaga! niższa cena - 1100 zł brutto
Inne podmioty: 1300 zł brutto

Zapisy:

Mail: ighp@ighp.pl 

Tel. +48 22 251 79 11, + 48 503 044 875

Aktualny harmonogram:

www.szkoleniaIGHP.com

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij