Ogłoszono przetarg na sprzedaż sieci restauracji Leśne Runo

04.10.2010
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A. ogłosiła oficjalny przetarg na sprzedaż Towarzystwa Przyjaciół Polskiej Kuchni S.A. – operatora sieci restauracji Leśne Runo. Minimalna cena za całościowy pakiet akcji to niewiele ponad dwa i pół miliona złotych. 

 
Przetarg, w formie pisemnej, dotyczy sprzedaży 3 100 000 akcji o nominalnej wartości 1 zł każda, stanowiących 100% kapitału zakładowego TPPK. S.A. Regulamin przetargu wyklucza możliwość sprzedaży częściowej pakietu akcji. Cena minimalna zakupu wynosi 2 511 000 zł, co daje wartość 0,81 zł za jedną akcję. Oferty przetargowe składać można od 4 do 18 października br. do godziny 12.00.
 
Powodem, dla którego Polska Agencja Rozwoju Turystyki zdecydowała się na sprzedaż operatora sieci restauracji, jest dążenie do skoncentrowania swojej działalności biznesowej na szkoleniach i usługach konsultingowych w dziedzinie nowoczesnego podejścia do rozwoju i promocji turystyki. Sieć restauracji, licząca 15 placówek w całej Polsce, obecna jest na rynku gastronomicznym od 10 lat – mówi Andrzej Saja, Prezes PART – Z całą pewnością jest to jeden z naszych najbardziej udanych projektów – dodaje Andrzej Saja.
 
TPPK S.A. zatrudnia obecnie 95 osób. Średnio na jedną restaurację przypada zatrudnienie w wymiarze 6,5 etatu. Restauracje otwarte są przez cały tydzień, od rana do wieczora – wyjątkiem jest całodobowy lokal na przejściu granicznym w Świecku. Wszystkie restauracje zlokalizowane są w bezpośrednim sąsiedztwie stacji paliw największych koncernów w kraju, tj PKN ORLEN, BP, Statoil  oraz Shell. Cztery spośród lokali działających pod szyldem Leśne Runo to restauracje franczyzowe.
 
Warto zaznaczyć, że lokale Leśne Runo to w zasadzie jedyna sieć przydrożnych restauracji z polską kuchnią, które można spotkać na terenie całego kraju, nie licząc oczywiście sieci fast food. Wyniki finansowe Spółki wskazują, że kryzys ostatnich lat nie wpłynął negatywnie na jej kondycję ekonomiczną. W przeciwieństwie do wielu firm branży gastronomicznej, TPPK SA od 2005 roku realizuje zyski ze swojej działalności.         
 
Szczegółowe warunki przetargu i jego regulamin znaleźć można na stronie internetowej www.part.com.pl, informacje uzyskać można także pod numerem telefonu 22 860 67 79.
 
Źródło: Polska Agencja Rozwoju Turystyki

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij