Sieć hotelarska B&B wchodzi do Warszawy

31.05.2011
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Po pierwszym hotelu otwartym w lipcu 2010 roku w Toruniu, sieć B&B rozszerza swoją sieć na Warszawę. 26 maja wmurowano kamień węgielny pod hotel sieci B&B, który zostanie wybudowany przy Alei Krakowskiej na Okęciu.

B&B Hotels istnieje od 1990 roku i posiada ponad 230 obiektów w Europie, przede wszystkim we Francji i Niemczech. Zamysłem założyciela B&B było stworzenie sieci hoteli niedrogich, lecz komfortowych, o wspólnych standardach, jednakowych bez względu na lokalizację.

Dziś w każdym hotelu B&B goście mają do dyspozycji pokoje wyposażone w niezbędne funkcjonalności, takie jak bezprzewodowy dostęp do internetu, klimatyzacja czy telewizja satelitarna, a także wygodna łazienka. Produkt B&B to odpowiedź na potrzeby związane z krótkimi podróżami służbowymi, choć chętnie korzystają z niego również turyści, w tym rodziny z dziećmi.
 
- Dbamy o to, aby nasi goście porządnie się wyspali i zjedli dobre śniadanie. Wiemy, że nie oczekują kryształowych żyrandoli, lecz porządnej usługi za rozsądną cenę. Na tej prostej zasadzie opiera się działalność całej grupy - mówi Krzysztof Potocki, prezes B&B Polska.
 
Hotel B&B Warszawa-Okęcie będzie miał 154 pokoje, przede wszystkim dwuosobowe, a także rodzinne i przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Doskonałą lokalizację hotelu – niecałe 10 minut jazdy od lotniska Okęcie uzupełnia bliskość publicznego transportu, dzięki któremu do centrum miasta można dojechać w krócej niż 20 minut.
 
Dzięki przemyślanej konstrukcji i specjalnym rozwiązaniom służącym wyciszeniu hałasu i drgań, nic nie będzie zakłócać spokojnego wypoczynku gości. Od strony lotniska hotel wyposażony został w dodatkowe wzmocnienia służące wytłumieniu odgłosów startujących i lądujących samolotów.
 
Budynek, którego generalnym wykonawcą jest firma RD bud, będzie miał 5 kondygnacji i parking naziemny. Koszt inwestycji wyniesie w przybliżeniu 30 milionów złotych. Hotel będzie mógł przyjąć gości już na przełomie roku 2011 i 2012.
 
- W ciągu najbliższych kilkunastu lat chcemy być już obecni w 10 największych polskich miastach, w niektórych z nich może nawet z dwoma hotelami - mówi Krzysztof Potocki. Trwają już prace nad trzecim obiektem B&B, który powstanie w samym centrum Wrocławia. Obecnie szukamy też odpowiednich działek pod inwestycje w Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi i Poznaniu - dodaje prezes B&B Polska.
 
Klientami Hotelu B&B Warszawa-Okęcie mają być zarówno osoby odwiedzające pobliskie centra biznesowe (m.in. Marynarska Business Park oraz Okęcie Business Park), jak i zmotoryzowani podróżni jadący drogami krajowymi numer 8 i 7 między innymi z Krakowa, Łodzi, Wrocławia czy Katowic, dla których nocleg w hotelu może być idealnym rozwiązaniem na krótki wypoczynek przed ważnym spotkaniem służbowym lub dalszą trasą.
 
- Znakomita większość klientów B&B, zarówno we Francji, jak i Niemczech, to osoby, które zatrzymują się w hotelu na jedną noc i liczą na solidny wypoczynek bez zbędnych dodatków, ale za to w rozsądnej cenie. Nasze badania pokazują, że taki produkt będzie cieszył się popularnością również w Polsce – mówi Krzysztof Potocki, prezes B&B Polska.
 
Cena noclegu w hotelu B&B w Warszawie w przypadku gości indywidualnych wyniesie około 200 złotych. Przygotowano już także specjalną ofertę cenową dla klientów korporacyjnych. Śniadanie w hotelach B&B kosztuje 22 złote dla dorosłych i 15 złotych dla dzieci. Dla gości dostępny będzie – tak jak w całej sieci – B&B Shop, w którym kupić można przekąski, słodycze i napoje. Hotel B&B będzie przyjazny nie tylko gościom, ale także czworonogom - za niewielką dopłatą (20 złotych za dobę) będzie można w nim przenocować swojego pupila, na przykład psa lub kota.
 
B&B przywiązuje dużą wagę do tego, aby wystrój hoteli nawiązywał do indywidualnego charakteru miejsca, w którym są zlokalizowane. Dlatego aranżacja recepcji i lobby Hotelu B&B Warszawa-Okęcie opierać się będzie o tematykę lotniczą. Poza lokalnymi akcentami, wszystkie hotele B&B łączy ten sam, funkcjonalny design. Jego przykładem są rozwiązania ułatwiające poruszanie się po hotelu, tak jak inny kolor korytarzy na każdym piętrze.
 
Spółką macierzystą B&B Polska jest Groupe B&B Hôtels, trzecia co do wielkości sieci hoteli we Francji. Powstała w 1990 roku. Hotele B&B należą do segmentu hoteli dwugwiazdkowych-ekonomicznych, lecz stawiających na jakość, indywidualny design poszczególnych lokalizacji oraz profesjonalną i miłą obsługę. Sieć posiada obecnie ponad 230 hoteli we Francji i Niemczech, sześć we Włoszech oraz po jednym w Hiszpanii, Portugalii i Polsce. Łącznie dysponują one ponad 17 tysiącami pokoi. W 2010 roku obrót Groupe B&B Hôtels wyniósł ponad 200 milionów euro, a w hotelach należących do sieci zarezerwowano ponad 3,5 miliona noclegów.
 
B&B

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij