Warszawski Golden Tulip zyskuje nowe oblicze

31.08.2011
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Warszawski Golden Tulip, pierwszy hotel tej marki w Polsce, przechodzi gruntowną przemianę. Nowe lobby, bar i restauracja, a także dodatkowa sala konferencyjna będą gotowe już we wrześniu. Generalnym wykonawcą jest warszawska pracownia architektoniczna Makola Projekt Studio.
 

Istotnym zmianom poddane zostaną parter i pierwsze piętro hotelu Golden Tulip. Odmieni się wygląd całego lobby, wraz ze znajdującymi się na parterze barem oraz restauracją – loungem, natomiast zaplecze konferencyjne powiększy się o dodatkową salę. Bar zostanie przeniesiony do części ogólnodostępnej i otworzy podwoje również dla klientów nie będących gośćmi hotelu.
 
Po zakończeniu trwających obecnie prac, wnętrze hotelu Golden Tulip zyska wyjątkowy i luksusowy charakter dzięki wykończeniom ze szlachetnych i naturalnych materiałów– powiedział architekt Andrzej Makola, autor projektu i właściciel Makola Projekt Studio.
 
Nowe posadzki wykonane z jasnego granitu mają stać się ozdobą całego lobby hotelowego. Recepcja, która zmieniła swoje położenie i mieści się teraz po lewej stronie od głównego wejścia, zyskać ma nowoczesny wygląd utrzymany w minimalistycznej stylistyce. Dominują tu proste, zdecydowane formy wykończone w kontrastujących ze sobą materiałach, takich jak trawertyn, fornirowane płyty w kolorze ciemnego orzecha oraz stal nierdzewna. Nad ladą recepcyjną zawisną wykonane na specjalne zamówienie lampy w odcieniu ciemnego brązu. Tło dla recepcji stanowić będzie ściana wyłożona płytami z surowego Trawertynu Navona, kamienia o charakterystycznej porowatej powierzchni.
 
Przeobrażeniu ulegnie również wnętrze hotelowej restauracji, w której pojawią się nowe meble wykonane na specjalne zamówienie. Elegancki charakter wnętrza uzyskany ma zostać dzięki jasnej granitowej posadzce i parkietowi z egzotycznego drewna oraz dekoracjom ściennym, składającym się z zespolonych ze sobą nieregularnych kawałków surowego kamienia strukturalnego, tak zwanego łupka. Zostaną one odpowiednio oświetlone, tak aby uwydatnić ciekawą formę piaskowca, z którego je wykonano.
 
Wprowadzone zmiany nadadzą wnętrzu świeży i dystyngowany wygląd. Będzie to uwieńczenie i przypieczętowanie procesu przeobrażenia hotelu Kyriad Prestige w Golden Tulip, flagowy obiekt tej marki w Polsce – powidziała Alicja Huziuk-Raith, manager regionalny Louvre Hotels Group na Polskę.
 
Od 6 czerwca br. warszawski Kyriad Prestige kontynuuje działalność pod marką Golden Tulip. Proces rebrandingu, zainicjowany na początku 2011 roku, polega na zaadaptowaniu hotelu do standardów marki Golden Tulip.
 
Louvre Hotels Group posiada w Polsce łącznie 10 hoteli, a w najbliższych latach przewidziano otwarcie kolejnych. We Wrocławiu Grupa Louvre Hotels rozpoczęła budowę kompleksu złożonego z hoteli Campanile i Premier Classe. Łącznie oferować one będą 280 pokoi, a otwarcie zaplanowano na koniec pierwszego kwartału 2012 roku.
 
Źródło: Louvre Hotels Group

 

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij