Duże zainteresowanie seminariami IGHP na Targach WorldHotel 2009

07.11.2009
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

W dniach 4-6 listopada 2009 roku odbyły się w Warszawie II Międzynarodowe Targi WorldHotel 2009. Kilkudziesięciu wystawców zaprezentowało bogatą ofertę wyposażenia obiektów hotelowych.

Uwagę zwiedzających: właścicieli hoteli, projektantów, osób  zawodowo związanych z branżą hotelarską, zwróciły jakość i nowoczesne wzornictwo mebli hotelowych, oświetlenia i innych elementów wyposażenia obiektów, które w sposób istotny wpływają na nadanie wnętrzom hotelowym właściwego wyglądu i ciepłego klimatu. Proponowane hotelom nowoczesne technologie informatyczne  ułatwiają z kolei efektywne zarządzanie obiektem hotelowym i podnoszenie jakości  świadczonych usług.
 
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego na stoisku wystawienniczym dystrybuowała materiały promocyjno - reklamowe  swoich członków jak również  udzielała informacji na temat działalności  na rzecz środowiska hotelowo - gastronomicznego.Była to również dobra okazja do monitorowania zjawisk i problemów , które zdaniem hotelarzy i przedsiębiorców z branży gościnnej  znacznie utrudniają bieżącą działalność gospodarczą , hamują inwestycje i ograniczają rozwój sektora.
 
W ramach współpracy merytorycznej z MTPolska, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego  zorganizowała w pierwszym dniu  targów 3 seminaria dla hotelarzy i restauratorów, które poprowadzili eksperci  z renomowanych firm międzynarodowych działających na globalnym rynku hotelowo - gastronomicznym.
 
Duża liczba uczestniczących w seminariach osób potwierdziła olbrzymie zainteresowanie środowiska hotelarskiego sprawami podatkowymi w tym problemami z naliczaniem i rozliczaniem podatku VAT , stosowaniem derogacji, optymalizacją kosztów działalności operacyjnej.
 
Podobnie wielkim zainteresowaniem cieszyło się seminarium na temat  jak od podstaw zbudować hotel, optymalizując koszty i ograniczając ryzyko inwestycyjne. Bogate doświadczenia francuskiej firmy RD bud m. innymi budującej hotele okazały się bardzo wartościowe  dla wielu inwestorów  pragnących zbudować hotel.
 
Kolejne seminarium poświęcone było zarządzaniu kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwach hotelowych. Właściwe zarządzanie tym najważniejszym zasobem ma ogromny wpływ na funkcjonowanie hotelu i jakość świadczonych usług. Sukces hotelu wprost  zależy od kompetencji i jakości pracy właściwie motywowanych pracowników.

Mimo mniejszej liczby wystawców i odwiedzających niż w poprzednim roku, targi te stworzyły okazję przedstawicielom Izby do nawiązania nowych kontaktów, wymiany poglądów i opinii z przedstawicielami branży, wskazania problemów nurtujących środowisko hotelarsko-gastronomiczne. Efektem tych spotkań będzie podejmowanie przez Izbę nowych działań na rzecz przemysłu gościnnego w naszym kraju.
 
K.W.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij