Pierwsze posiedzenie Komisji Dostawców dla branży HoReCa powołanej przy IGHP

20.02.2010
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

W dniu 18.02.2010 odbyło się pierwsze spotkanie Komisji Dostawców dla branży HoReCa Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.  

W pracach komisji będą uczestniczyć firmy, które są dostawcami dla sektora HoReCa oraz przedstawiciele hoteli. Jednym z ważniejszych celów tej komisji będzie praca na rzecz integracji obu środowisk oraz znalezienie platformy, łączącej dostawców z hotelami w ramach Izby. Komisja zamierza zająć się opracowaniem kryteriów do udzielania rekomendacji i certyfikacji dostawców HoReCa, organizacją branżowych spotkań tematycznych m.in. z zakresu ekologii, bezpieczeństwa, czy nowych technologii oraz integracją dostawców i hoteli.
 
„Bardzo się cieszę, że kierownictwo Izby wyszło z inicjatywą utworzenia komisji dostawców, ponieważ i w naszej branży nadszedł czas do szerokiej współpracy konkurentów, aby lepiej trafiać w potrzeby odbiorców, jakimi są dla nas hotele, podnosić standardy jakościowe współpracy oraz dążyć do tego, aby na rynku było coraz więcej profesjonalnych dostawców, rozumiejących specyfikę branży" - powiedziała Violetta Hamerska - przewodnicząca komisji, dyrektor zarządzający Nordic Team Hoist Technology.
 
„Chcemy stworzyć możliwości partnerskiej współpracy między hotelami i dostawcami, wykraczającej poza zwykłą wymianę handlową. Stawiamy na wspólne działania i wymianę informacji, którą będziemy dzielić się ze wszystkimi zainteresowanymi przedstawicielami branży HoReCa."   - powiedział prezes Izby Aleksander Pietyra i jednocześnie zaprosił do współpracy z IGHP wszystkich, którzy chcą aktywnie wpływać na pozytywne zmiany w branży.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij