#WypocznijBezpiecznie

  1. Strona główna
  2. #WypocznijBezpiecznie
Drogi Gościu!

Drogi Gościu!

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę!
Poznaj szczegóły ogólnokrajowej kampanii zorganizowanej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego, której celem jest promocja bezpiecznego wypoczynku w hotelach w całej Polsce.

Co się zmieni w hotelach?

Hotele zawsze były bezpieczne i spełniały wszelkie normy, jednak w czasie pandemii COVID-19 muszą ściśle spełniać dodatkowe wymogi reżimu sanitarnego oraz przestrzegać określonych limitów.

Oto najważniejsze kwestie:

<p>Hotele są wyposażone w <strong>środki ochrony bezpośredniej i płyny dezynfekcyjne</strong> – korzystaj z nich według potrzeb.</p>

Hotele są wyposażone w środki ochrony bezpośredniej i płyny dezynfekcyjne – korzystaj z nich według potrzeb.

<p>Ogranicz do minimum czas przebywania w częściach publicznych hotelu i osobisty kontakt z recepcją – <strong>bezpieczniej będzie zadzwonić.</strong></p>

Ogranicz do minimum czas przebywania w częściach publicznych hotelu i osobisty kontakt z recepcją – bezpieczniej będzie zadzwonić.

<p><strong>Od 28 maja 2021 r.</strong> można ponownie <strong>korzystać z restauracji hotelowych i barów</strong>. O nowych zasadach bezpieczeństwa i <strong>rygorze sanitarnym</strong> poinformuje Cię hotel.</p>

Od 28 maja 2021 r. można ponownie korzystać z restauracji hotelowych i barów. O nowych zasadach bezpieczeństwa i rygorze sanitarnym poinformuje Cię hotel.

<p><strong>Od 28 maja 2021 r. </strong>można ponownie korzystać ze<strong> stref rekreacyjno-wypoczynkowych w hotelu</strong>, takich jak baseny, sauny, gabinety SPA czy sale fitness. Gabinety kosmetyczne i salony fryzjerskie w hotelach są aktualnie również otwarte. O szczególnych zasadach korzystania z wymienionych usług i rygorze sanitarnym poinformuje Cię obsługa hotelu.</p>

Od 28 maja 2021 r. można ponownie korzystać ze stref rekreacyjno-wypoczynkowych w hotelu, takich jak baseny, sauny, gabinety SPA czy sale fitness. Gabinety kosmetyczne i salony fryzjerskie w hotelach są aktualnie również otwarte. O szczególnych zasadach korzystania z wymienionych usług i rygorze sanitarnym poinformuje Cię obsługa hotelu.

<p>Dzienne <strong>sprzątanie pokoju</strong> odbywać się będzie tylko <strong>na życzenie</strong> i podczas Twojej nieobecności.</p>

Dzienne sprzątanie pokoju odbywać się będzie tylko na życzenie i podczas Twojej nieobecności.

<p><strong>Place zabaw </strong>na świeżym powietrzu i <strong>sale zabaw wewnątrz hotelu </strong>są <strong>dostępne dla Gości. </strong>Atrakcje w <strong>parkach rozrywki od 21 maja</strong>. O zasadach korzystania poinformuje Cię obsługa hotelu.</p>

Place zabaw na świeżym powietrzu i sale zabaw wewnątrz hotelu dostępne dla Gości. Atrakcje w parkach rozrywki od 21 maja. O zasadach korzystania poinformuje Cię obsługa hotelu.

<p>W związku z zagrożeniem Covid-19, hotel ma prawo do <strong>zawieszenia lub ograniczenia usług dodatkowych, które zwiększałyby zagrożenie</strong> Twoje i pracowników, np. dostarczanie bagażu do pokoi, usługa prania itp.</p>

W związku z zagrożeniem Covid-19, hotel ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług dodatkowych, które zwiększałyby zagrożenie Twoje i pracowników, np. dostarczanie bagażu do pokoi, usługa prania itp.

<p>Zdrowie i bezpieczeństwo Gości oraz pracowników jest dla nas wszystkich kwestią najważniejszą, dlatego <strong>hotele są zobowiązane do przestrzegania zaleceń Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.</strong></p>

Zdrowie i bezpieczeństwo Gości oraz pracowników jest dla nas wszystkich kwestią najważniejszą, dlatego hotele są zobowiązane do przestrzegania zaleceń Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.

#WypocznijBezpiecznie O czym powinieneś pamiętać, będąc Gościem w hotelu?

Pragniemy Cię zapewnić, że hotele w Polsce robią wszystko, abyś zarówno Ty, jak i Twoi najbliżsi mieli komfortowy i bezpieczny urlop. By nic nie zakłóciło Twojego wypoczynku, bardzo prosimy Cię o wyrozumiałość i współpracę. Nie patrz tylko na zachowanie innych. Sam dawaj przykład swoim zachowaniem.

O czym powinieneś pamiętać,  będąc Gościem w hotelu?

Zbierz informacje

Zapoznaj się z przepisami bezpieczeństwa sanitarnego, publikowanymi na stronie internetowej hotelu, najlepiej jeszcze w momencie dokonywania rezerwacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z recepcją, w której uzyskasz wszelkie potrzebne informacje.

Rezerwuj bezpośrednio

Przy okazji apelujemy – rezerwuj nocleg bez pośredników, czyli dokonaj rezerwacji bezpośrednio przez stronę internetową hotelu, mail czy telefon. Dzięki temu hotel nie zapłaci wysokich prowizji. To dla branży wycieńczonej lockdownami bardzo ważna kwestia.

Bezpieczeństwo w hotelu

<p>W częściach publicznych poruszaj się w <strong>maseczce zakrywającej usta i nos.</strong></p>

W częściach publicznych poruszaj się w maseczce zakrywającej usta i nos.

<p><strong>Przestrzegaj wymaganego dystansu </strong>między osobami, minimum 1,5 metra.</p>

Przestrzegaj wymaganego dystansu między osobami, minimum 1,5 metra.

<p>Regularnie <strong>myj ręce.</strong></p>

Regularnie myj ręce.

<p>Dostęp do <strong>hotelowych suszarek</strong> do włosów może być ograniczony.</p>

Dostęp do hotelowych suszarek do włosów może być ograniczony.

Odpowiedzialność

W poczuciu odpowiedzialności za zdrowie nas wszystkich nie powinieneś przyjeżdżać do hotelu, jeśli jesteś na kwarantannie, miałeś kontakt z chorym na COVID-19 lub masz podejrzenie zakażenia. Ponadto, mając świadomość bycia zakażonym, narażasz hotel na ponowne zamknięcie, a osoby z Twojego otoczenia na obowiązkową kwarantannę.

O kampanii „Drodzy Goście, tęsknimy za Wami!”

Hotelarze z całej Polski chcą pokazać, że ich obiekty są bardzo dobrze przygotowane do ponownego przyjęcia Gości. To oznacza, że spełniają rządowe wytyczne bezpieczeństwa sanitarnego, a nade wszystko całym sercem pragną powrotu swoich Gości.

Do miłego zobaczenia!

O kampanii „Drodzy Goście, tęsknimy za Wami!”

Materiały dla hoteli:

Zapraszamy hotelarzy do udostępniania materiałów graficznych kampanii w mediach społecznościowych, na profilach hoteli w mediach społecznościowych oraz na innych nośnikach i gadżetach.

Poniżej znajdują się pliki graficzne do pobrania.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij