Nowe szkolenie IGHP - „Jakościowy content foto i wideo”

09.11.2023
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

„Jakościowy content foto i wideo” to nowe szkolenie IGHP dla hotelarzy oparte przede wszystkim na praktyce, która pozwoli podnieść efektywność i zoptymalizować czas przeznaczony na tworzenie materiałów na media społecznościowe hotelu. Dla członków IGHP została przygotowana specjalna cena - tylko 100 zł netto.

Twórz rolki, TikToki i proste materiały wideo w sposób, który przyciągnie nowych gości i pozwoli zwiększyć rozpoznawalność hotelu. Nie daj sobie też wmówić, że dobre zdjęcia wymagają każdorazowo drogiej, profesjonalnej sesji - czasem wystarczy tylko telefon! 

Z czym wyjdziesz ze szkolenia? 

Z pakietem umiejętności oraz narzędzi do pracy oraz z większą motywacją do działania, ponieważ poznacie proces tworzenia od A do Z całego materiału. 

Jak ułatwi Ci to pracę?

Ułatwi to pracę każdej osobie, która ma styczność z marketingiem oraz dba o social media hotelu. Nawet jeśli nie pracujecie stricte w marketingu, to ułatwi Wam to zrozumienie mechaniki foto i wideo. Dodatkowo przyśpieszy pracę na każdym etapie od pomysłu do realizacji.  

 

AGENDA

MODUŁ I - Pomysł

Pobudzimy wyobraźnie uczestników, co pozwoli nam otworzyć przestrzeń na działanie kreatywne. Wykorzystamy techniki na zwiększenie kreatywności oraz zniwelowania barier przy tworzeniu treści foto i wideo. 

MODUŁ II - Techniczne podejście

W tej części popracujemy nad sprzętem, kadrami, ustawieniami oraz aplikacjami ułatwiającymi pracę nad zdjęciem lub wideo. 

MODUŁ III - Trendy 

Jakie trendy królują w sieci i co przyciąga najbardziej odbiorcę do naszych materiałów. Jak mówić i tworzyć, aby nasi odbiorcy za na nami poszli.

MODUŁ IV - Praktyka

W tej części przechodzimy do działania już na żywym organizmie. Wykorzystujemy już nabytą wiedzę do serii zadań w grupach i indywidualnie.  
 

TRENERZY

Paulina Pirowska

Digital Marketing Specialist W Tigers odpowiada za kompleksową komunikację, na wszystkich kanałach społecznościowych oraz współpracę z influencerami. Specjalizuje się w tworzeniu jakościowych materiałów wideo na potrzeby Instagrama oraz TikToka. Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie klienta, jak również agencji. Klienci, których obsługuje w Tigers cenią jej umiejętności budowania zaangażowanej społeczności, jak również innowacyjność w tworzeniu treści na nowe kanały, elastyczność w adaptowaniu do ciągle zmieniających się trendów. 
 

Błażej Serwotka, Senior Digital Marketing Specialist

W Tigers odpowiada za prowadzenie kanałów social media oraz influencerów m.in w BeActive. Dba o to, aby treści przyciągały, aktywizowały oraz sprzedawały. Karierę w marketingu rozpoczął w wieku 16 lat, dołączając do agencji marketingowej. Współpracował z branżami: Moto, IT, OZE, FMCG. W Tigers jest ekspertem od działań na TikToku oraz vertical video contentu. Prowadzi szkolenia związane z TikTokami i Reelsami dla marek m.in XTB, Morele, JustjoinIT, Lasy Państwowe, a w wolnym czasie wykłada na AGH.

Korzyści dla członków IGHP

Dla członków IGHP została przygotowana specjalna oferta cenowa! Dla pierwszej osoby z danego podmiotu cena wynosi 100 zł netto. Dla drugiej osoby: 487,80 PLN + VAT. Trzecia osoba: 975,60 PLN + VAT.

Dla przedstawicieli podmiotów niezrzeszonych w IGHP stawka wynosi 1 209,75 PLN + VAT

Harmonogram:

21.11 Kraków https://content-krakow.konfeo.com/pl/groups

22.11 Warszawa https://content-warszawa.konfeo.com/pl/groups

23.11 Gdańsk https://content-gdansk.konfeo.com/pl/groups

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij