Zarządzanie kosztami w hotelu - nowe szkolenie IGHP

07.11.2023
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Usystematyzowanie wiedzy dotyczącej rachunkowości zarządczej w hotelach, a tym samym maksymalizacja wyników finansowych - to główny cel nowego szkolenia Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, które poprowadzi Agnieszka Maszner-Paprocka. Szkolenia zaplanowano w grudniu w Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach. Dla członków IGHP została przygotowana specjalna cena - tylko 100 zł netto.

Na wynik finansowy hotelu wpływ ma każdy jego pracownik. Przygotowanie mechanizmów kontrolnych dostosowanych do obiektu, pozwala w realny sposób zaangażować cały zespół w proces optymalizacji zysków hotelu. Usystematyzowanie wiedzy dotyczącej rachunkowości zarządczej w hotelach, dzięki której można dążyć do maksymalizacji wyników finansowych to główny cel szkolenia. Obiekty hotelowe funkcjonują w warunkach dużej zmienności, zarówno czynników wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Ta zmienność szczególnie dużej dynamiki nabrała w ostatnich latach i pokazała, jak ważne jest stosowanie w przedsiębiorstwach rachunkowości zarządczej oraz pracy na wskaźnikach dedykowanych branży. Podczas szkolenia będziemy inspirować do tworzenia własnych wskaźników i procedur mających prowadzić do optymalizacji wyników finansowych hoteli.

Dlaczego warto wybrać to szkolenie
Uczestnicy szkolenia będą mogli dowiedzieć się, jak wymodelować procesy operacyjne w obiekcie oraz współpracę z działem finansowo-księgowym, aby w czasie rzeczywistym śledzić wyniki hotelu. Dzięki szkoleniu zarządzanie kosztami w hotelu stanie się przystępne i zrozumiałe. Uczestnicy poznają praktyczne rozwiązania, w jaki sposób pozyskać interesujące dane, uporządkować je, a co najważniejsze przekonać zespół do wspólnej pracy nad dodatnim wynikiem finansowym. Poznają też dobre nawyki, siatkę zmian, które prowadzić będą do samodyscypliny zespołu.

Czas trwania: 8 godzin

Dla kogo:
• Właścicieli hoteli
• Dyrektorów hoteli
• Menedżerów hoteli

Zakres szkolenia:
• Założenia budżetowe
• Rodzaje kosztów, ich podział i odpowiedzialności za ich prawidłowy poziom
• Wpływ decyzji operacyjnych na poziom kosztów
• Procedury kontrolne kosztów
• Przykłady zaangażowania zespołu do wspólnej pracy nad wynikiem finansowym
• Podstawowe wskaźniki hotelowe
• Mechanizmy prowadzące do opracowania własnych wskaźników, które będą miały wpływ na zyskowność prowadzonej działaności
• Wpływ różnic walutowych na wynik finansowy spółki.

Trenerka:

Agnieszka Maszner-Paprocka
Ekonomistka z wykształcenia. Ukończyła między innymi studia podyplomowe na UE w Poznaniu na kierunku finanse i rachunkowość, studia podyplomowe na kierunku psychologia w zarządzaniu organizacjami wraz z certyfikacją – certyfikat Franklin University oraz na kierunku zarządzenie nieruchomościami. Certyfikowany trener. Ma 25-letnie doświadczenie w pionie finansowym, a od 2013 roku jest członkiem zarządu w spółce z o.o. Od 2012 roku związana zawodowo z hotelem Havet w Dźwirzynie, gdzie obecnie pełni funkcję prezesa zarządu spółki, wcześniej główny księgowy i dyrektor finansowy. Dzięki pracy na rzecz hotelu jest doskonale zorientowana na potrzeby branży. Od grudnia 2018 r. została powołana na stanowisko dyrektora regionalnego IGHP w woj. zachodniopomorskim. Funkcja ta pozwoliła jej jeszcze bardziej się zbliżyć do problemów, z jakimi boryka się branża hotelarska. Czas pandemii spowodował, że cała branża otworzyła się na dialog, a Agnieszka Maszner-Paprocka dzięki wieloletniemu doświadczeniu w finansach wspierała wiele obiektów w zakresie uzyskiwania rządowego wparcia. Codzienne rozmowy z hotelarzami pozwoliły jej na wyciągniecie wniosków z zakresu potrzeb, jakie ma branża w zakresie zarządzania wynikiem finansowym. Doradztwo, mentoring i szkolenia to jej pasja. Jej mocną stroną jest poszukiwanie rozwiązań w sytuacjach trudnych. 

Korzyści dla członków IGHP

Dla członków IGHP została przygotowana specjalna oferta cenowa! Dla pierwszej osoby z danego podmiotu cena wynosi 100 zł netto. Dla drugiej osoby: 487,80 PLN + VAT. Trzecia osoba: 975,60 PLN + VAT.

Dla przedstawicieli podmiotów niezrzeszonych w IGHP stawka wynosi 1 209,75 PLN + VAT

Harmonogram:

04.12 Poznań: https://koszty-poznan.konfeo.com/pl/groups

05.12 Wrocław: https://koszty-wroclaw.konfeo.com/pl/groups

06.12 Katowice: https://koszty-katowice.konfeo.com/pl/groups

 

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij