Szkolenia IGHP z mediów społecznościowych w trzech odsłonach

10.10.2023
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

"Komunikacja w mediach społecznościowych" to pierwszy z trzech nowych tematów szkoleń dotyczących mediów społecznościowych, który pojawił się w ofercie Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Zapisy już trwają, a pierwsze spotkanie odbędzie się 7 listopada w Krakowie.

„Komunikacja w mediach społecznościowych” to szkolenie, które pozwala stworzyć podstawy skutecznej strategii komunikacji oraz zaplanować plan wdrożenia poszczególnych działań w codziennej pracy. Dzięki zadaniom praktycznym uczestnicy zyskują umiejętności, z których mogą korzystać od razu. Co, kiedy i gdzie publikować, by zwiększyć zainteresowanie i liczbę rezerwacji? Takie dylematy przestaną mieć znaczenie, a praca w mediami społecznościowymi stanie się przyjemnością. 

Uczestnicy wyjdą ze szkolenia z pakietem umiejętności oraz narzędzi, które pozwolą im stworzyć strategię komunikacji w mediach społecznościowych. Poznają rozwiązania, które przyspieszą ich pracę i przełożą się na efekty biznesowe. Będą wiedzieć, jak i jakie posty zaplanować, gdzie szukać inspiracji i jak osiągać efekty. Po szkoleniu nabiorą umiejętności, które przyspieszą codzienną pracę. Zyskają też informacje na temat trendów i zachowań użytkowników, aby idealnie odpowiadać na ich potrzeby. Będą potrafić zaplanować posty na cały miesiąc, by skupić się również na innych zadaniach. 

AGENDA

MODUŁ I - Facebook, Instagram, TikTok… a może Linkedin? Wprowadzenie do mediów społecznościowych - charakterystyka poszczególnych platform, ich rola w rozwijaniu Twojego biznesu oraz omówienie demografii i działania algorytmów. 

MODUŁ II - Twoi odbiorcy. Rozpracujemy Twoją grupę docelową. Odkryjesz, kto obserwuje Cię na poszczególnych kanałach komunikacji, poznasz archetypy marek i zweryfikujesz tone of voice. 

MODUŁ III - Bloki komunikacyjne i tematyka postów. Wyjdziemy od potrzeb behawioralnych Twoich odbiorców, by zaraz potem odpowiedzieć na nie, wykorzystując bloki komunikacyjne. A jak przekuć je na wartościowe publikacje - tego właśnie będziemy się uczyć pracując w grupach. 

MODUŁ IV - Wygląd profili oraz inspiracje i trendy na 2024. Jak powinny wyglądać profile społecznościowe, by idealnie odpowiadać na potrzeby Twoich odbiorców - dowiedz się tego i nie popełniaj błędów, które obniżają Twoją skuteczność. Dodatkowo, w tym module dowiesz się gdzie szukać inspiracji i jakie trendy będą królować w 2024 roku.  

TRENER

Dorota Woźniczka, Senior Growth & Digital Marketing Specialist 

Marketingowiec z ponad 10-letnim doświadczeniem - zarówno po stronie klienta, jak również agencji. Z Tigers związana od 4 lat, wcześniej na stanowisku Senior Team Leader & Senior Social Media Specialist. Specjalizuje się w tworzeniu efektywnej komunikacji i akcjach niestandardowych, które przekładają się na wzrost i rozwój biznesu. Od 2018 prowadzi szkolenia otwarte i treningi dedykowane oraz występuje na wielu branżowych wydarzeniach w roli eksperta. Wspiera zespół operacyjny oraz kluczowych klientów Tigers w rozwoju komunikacji marek.  Szkoliła m.in.: TVN, PZU, KPMG, Bosh, Polskie Lasy Państwowe, White Star Estate, Ambasada Australii, Lancerto, WSPA, Dakea, Herbalife, Carrefour. 

Korzyści dla członków IGHP

Dla członków IGHP została przygotowana specjalna oferta cenowa! Dla pierwszej osoby z danego podmiotu cena wynosi 100 zł netto. Dla drugiej osoby: 487,80 PLN + VAT. Trzecia osoba: 975,60 PLN + VAT. Dla przedstawicieli podmiotów niezrzeszonych w IGHP stawka wynosi 1 209,75 PLN + VAT

HARMONOGRAM

07.11 Kraków https://media-krakow.konfeo.com/pl/groups

08.11 Warszawa https://media-warszawa.konfeo.com/pl/groups

09.11 Gdańsk https://media-gdansk.konfeo.com/pl/groups

Aktualne terminy szkoleń są dostępne na stronie www.szkoleniaIGHP.com.

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij