IGH tworzy nową sieć hoteli

17.02.2011
  1. Strona główna
  2. Aktualności
  3. Szczegóły aktualności

Intercontinental Hotels Group planuje wprowadzenie nowej marki hotelowej w Chinach i Stanach Zjednoczonych.

Firma ma zamiar poszerzyć swoje portfolio, biorąc pod uwagę ofertę rywali, którzy zwykle posiadają wiele więcej marek. Obecnie IGH prowadzi siedem marek hotelowych tj.: InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, Holiday Inn Express, Hotel Indigo, Staybridge i Candlewood.
 
Grupa hotelowa rozwija więc plany hoteli klasy luksusowej na rynek chiński oraz średniej na amerykański. Nie posiadająca jeszcze nazwy nowa marka, znajdzie się pomiędzy należącymi do IGH Crowne Plaza a luksusowymi InterContinentalami.
 
IHG jest również bliskie porozumienia joint venture z Industrial and Commercial Bank of China w celu wyjścia z hotelami Holiday Inn Express poza Pekin oraz planuje reorganizację marki Crowne Plaza. Zgodnie z dostępnymi informacjami, grupa otworzyła 24 hoteli w 17 miastach w zeszłym roku i chce podwoić swoje operacje w Chinach, Indiach i na Bliskim Wschodzie w ciągu najbliższych kilku lat.
 
Źródło: dziennikturystyczny.pl

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij