NSC Hotels – Sprzedaż w branży hotelowej

  1. Strona główna
  2. Wydarzenia
  3. Szczegóły wydarzenia

Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom rosnącego rynku hotelarstwa oraz wzrostu konkurencji, International Center of Events – organizator największego wydarzenia dla Działów Sprzedaży w Polsce, stworzył kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży i zarządzania dedykowany branży hotelowej.

NSC Hotels to jedyny w Polsce Kongres w całości poświęcony zwiększaniu skuteczności sprzedaży zarówno od strony specjalistów jak i kadry zarządzającej.

Premierowa edycja NSC Hotels – Sprzedaż w branży hotelowej, odbędzie się 16 kwietnia w Centrum Konferencyjnym Double Tree by Hilton w Warszawie. Marka NSC istnieje od 2018, której premierowa edycja zgromadziła ponad 500 Uczestników na PGE Narodowym. NSC to przede wszystkim wysoce merytoryczne wystąpienia uznanych praktyków oraz duży zastrzyk motywacji od wybitnych mówców. Całości wydarzenia przyświeca idea dążenia do mistrzostwa, które w każdej dziedzinie wymaga wypracowania zestawu podobnych cech i zachowań.

Podczas NSC Hotels, specjaliści, managerowie i właściciele hoteli po raz pierwszy będą mieli okazję wysłuchać nie tylko autorytetów z branży hotelarskiej, ale także doświadczonych ekspertów, których know-how to gotowy przepis na sukces w każdej dziedzinie.

Wydarzenie będzie podzielone na dwie ścieżki, poruszając najważniejsze aspekty dla działów sprzedaży oraz kadry zarządzającej. We wspólnym bloku motywacji wystąpi Jacek Walkiewicz - psycholog i jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców.

Program dla działów sprzedaży tworzy 7 tematów. m.in. z zakresu pozyskiwania nowych klientów w dobie silnej konkurencji, dosprzedaży usług dodatkowych, social sellingu oraz budowania długotrwałej motywacji. Wśród prelegentów obecni będą między innymi: Miłosz Stanisławski - jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy i współzałożyciel marki HotelMania,  Wojciech Herra –  psycholog sportu, przedsiębiorca, trener sprzedaży, Dagmara Pakulska – ekspert od social sellingu i pozyskiwania klientów z wykorzystaniem kanałów w social mediach.

Drugą ścieżkę NSC Hotels stanowi program poświęcony zarządzaniu sprzedażą i zespołami handlowymi w branży hotelowej. W gronie prelegentów wystąpią doświadczeni praktycy: Bogdan Sosnowski, który 11 lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY (P4 Spóka z o.o.), Łukasz Piekarski – Dyrektor hotelu Puro Warszawa Centrum, Karol Bartkowski - uznany ekspert od cold callingu.

Zwieńczeniem wydarzenia będzie debata NSC Best Practices, z udziałem charyzmatycznych managerów i dyrektorów sprzedaży oraz właścicieli hoteli, którzy pełnią swoje funkcje z wyjątkowym zaangażowaniem tworząc strukturę opartą na efektywności. Debata poruszy m.in. kwestie takie jak trendy i innowacje w sprzedaży w branży hotelowej wpływu technologii na sprzedaż, współpraca między działami marketingu i sprzedaży.

Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz HotelManię.

Pełna agenda dostępna na: www.nationalsales.pl/nsc-hotels-program/

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij