II EDYCJA NSC HOTELS – SPRZEDAŻ W BRANŻY HOTELOWEJ

2020 rok sprawił, że świat stanął na głowie, a branża hotelarska zmierzyła się z kryzysem największym od 2008 roku, kiedy to przez przestój gospodarczy spadki obrotów wyniosły 20-30 procent. Od marca do czerwca większość biznesu zamarła. Linie lotnicze zawiesiły rejsy, przewoźnicy wprowadzili znaczące zmiany do rozkładów jazdy, a hotele musiały się pogodzić nie tylko z kolejnymi obostrzeniami nakładanymi na obsługę gości, ale również z faktem, że wypełnienie było rekordowo niskie. Przychody poszczególnych obiektów były bliskie zera, a wiele z nich stanęło na granicy rentowności. [materiał organizatora]

Po kilku miesiącach batalii z koronawirusem sytuacja wydaje się powoli stabilizować. Nie snuje się planów podboju świata, ale szuka się sposobu na przetrwanie firm, załogi i miejsc, które bardzo często przez dziesięciolecia cieszyły się niesłabnącą popularnością.

W świecie zdominowanym przez agresywne działania marketingowe i wykorzystanie technologii, coraz więcej wymagań stawianych jest przed sprzedażą bezpośrednią. To w niej drzemie największy potencjał, aby zarabiać więcej. Tylko trwałe relacje z klientami są w stanie uodpornić branżę hotelarską przed kolejnym kryzysem.

Sprzedaż wymaga zaangażowania oraz wiedzy z obszarów zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Prężnie rozwijające się firmy nieustannie usprawniają swoją pracę poprzez stosowanie rozwiązań, które wpływają na skuteczność działań sprzedażowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku hotelarstwa, stworzyliśmy jedyny w swoim rodzaju kongres łączący najważniejsze filary skutecznej sprzedaży i zarządzania w branży hotelowej.

NSC Hotels to jedyny w Polsce Kongres w całości poświęcony zwiększaniu skuteczności sprzedaży zarówno od strony specjalistów jak i kadry zarządzającej. Premierowa edycja odbyła się w październiku 2020, gromadząc blisko 200 znakomitych hotelarzy z całej Polski.

National Sales Congress Hotels po raz kolejny zmienia się dla was! 21 września 2021 w DoubleTree by Hilton Warszawa eksperci powracają, aby po raz kolejny opowiedzieć i doradzić:

Jak sprzedawać w dobie permanentnego kryzysu?
Jak budować trwałe relacje z klientami?
Jak wykorzystywać potencjał klientów biznesowych i sprzedawać więcej?
Jak zwiększać marżowość sprzedaży?
Jak zmienił się proces sprzedaży przez covid-19?


Na te pytania i wiele innych odpowiedzi udzielą uznani eksperci hotelarstwa, ale także doświadczeni praktycy sprzedaży i zarządzania.

Dowiedz się więcej o ekspertach i programie: https://nationalsales.pl/nsc-hotels-program-2/

Marka NSC to gwarancja wysoce merytorycznych wystąpień i najwyższych standardów jakości.

Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz HotelManię. Na wydarzenie zapraszają także Srebrny Sponsor – Aqua System – wiodąca marka w dziedzinie uzdatniania, filtracji i dystrybucji wody oraz oczyszczania powietrza dla branży HoReCa oraz Partner Technologiczny Wydarzenia MERIZON – dostawca zaawansowanych systemów technologicznych i nowoczesnych rozwiązań multimedialnych dla branży hotelarskiej i sektora B2B.

 

National Sales Congress Hotels – Sprzedaż w branży hotelowej:

Miejsce: DoubleTree Hilton Warszawa

Termin:  21 września 2021


Zapraszamy do udziału! Bilety dostępne na stronie Organizatora: nationalsales.pl/nsc-hotels

Newsletter

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij