Wydarzenie jest okazją do porównania najlepszych propozycji rynkowych, zapoznania się z nowościami, a przede wszystkim – do nawiązania bezpośrednich kontaktów z dostawcami produktów i usług dla branży eventowej. Wyróżnikiem targów jest towarzyszący im bogaty program pokazów o charakterze „show”, a także szkoleń i konferencji, które są źródłem cennej wiedzy, inspiracji oraz rozwiązań gotowych do zastosowania w szeroko pojętym biznesie eventowym.
Tematyka
- Produkty i technologie: multimedia, nagłośnienie, oświetlenie, sceny, zadaszenia, podwiedszenia, namioty, pirotechnika
- Scenografia, w tym ozdoby kwiatowe,balonowe, itp.: meble eventowe, marketing zapachowy
- Atrakcje eventowe: grupy i agencje artystyczne, motoryzacja, sporty, kasyna, symulatory, pokazy (barmńskie, iluzjonistyczne, itp.), wypożyczalnie samochodów
- Bar i catering
- Obsługa eventów: agencje tłumaczy, modelek i hostess, agencje fotograficzne; styliści, obsługa filmowa
- Miejsca eventowe
- Bezpieczeństwo i porządek: ochrona, pomoc medyczna, sanitariaty, ubezpieczenia, kontrola dostępu (systemy rejestracji), bilety, karnety, identyfikatory
- Nośniki reklamy: balony, standy, flagi, ekrany, itp.
- Gadżety reklamowe tworzone dla potrzeb eventów: smycze, torby reklamowe, opaski na rękę, ubrania reklamowe, itp.
- Pogotowia BTL, nietypowy druk (wypukły, personalizowany, itp.)
Więcej informacji na stronie www.targievent.pl