Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego

Działania IGHP

Nowi dyrektorzy regionalni IGHP

Michał Walczak
Maciej Knyrek

Dwaj dyrektorzy regionalni zostali 21 sierpnia powołani na stanowiska w Izbie Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. W regionie dolnośląskim przedstawicielem IGHP został Maciej Knyrek, dyrektor generalny hotelu AC Hotel by Marriott we Wrocławiu, a w regionie kujawsko-pomorskim Michał Walczak, prezes zarządu Hotelu City w Bydgoszczy. 

 

Maciej Knyrek, dyrektor generalny hotelu AC Hotel by Marriott we Wrocławiu został dyrektorem regionalnym IGHP odpowiedzialnym za obszar Dolnego Śląska. Maciej Knyrek jest związany z hotelarstwem od 1992 roku. Karierę zawodową rozpoczął w Szczecinie, pracując dla sieci Radisson (4*, 369 pokoi). Doświadczenie zdobywał na różnych stanowiskach w działach operacyjnych. W 2000 roku rozpoczął pracę w zespole budującym hotel Holiday Inn we Wrocławiu, gdzie rok później objął stanowisko dyrektora zarządzającego. Był aktywnym członkiem Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, Brytyjsko-Polskiej Izby Przedsiębiorczości oraz Rotary Club Wrocław-Centrum. W 2009 roku odpowiadał za zmianę marki hotelu z Holiday Inn na Scandic, wprowadzając standardy tej skandynawskiej marki na polski rynek. W 2014 roku podjął się współpracy z inwestorem przy budowie 60-pokojowego hotelu marki BEST WESTERN PLUS w Brzegu. We wrześniu 2015 roku objął stanowisko dyrektora generalnego powstającego we Wrocławiu hotelu pod marką AC Hotel by Marriott.

Z kolei za region kujawsko-pomorski odpowiada prezes zarządu Hotelu City w Bydgoszczy. Michał Walczak jest absolwentem Wydziału Ekonomii Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Od 25 lat związany zawodowo z hotelarstwem – hotele czterogwiazdkowe. Prze pierwsze lata zdobywał umiejętności i doświadczenia na stanowiskach operacyjnych w gastronomii (kelner, barman), housekeepingu, recepcji. Ma 10-letnie doświadczenie jako kierownik recepcji w Hotelu Pod Orłem w Bydgoszczy. Od 2008 roku prezes zarządu Hotelu City w Bydgoszczy. Wykładowca akademicki Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy. Specjalizuje się także w doradztwie branżowym oraz szkoleniach w zakresie organizacji pracy w hotelu, standardach obsługi, zastosowaniu marketingu oraz zarządzaniu przedsiębiorstwem hotelowym.

 

Do zadań dyrektorów regionalnych IGHP należy m.in. usprawnienie wzajemnej komunikacji środowiska polskich hotelarzy, upowszechnianie wiedzy o działaniach lobbingowych Izby, dbanie o obecnych członków, a także pozyskiwanie nowych oraz monitorowanie wydarzeń branżowych w regionach, współpraca z władzami, samorządami i innymi instytucjami z regionów, które mają lub mogą mieć wpływ na branżę hotelarską.

komentarze
Komentarze użytkowników()

Targi

W środku sezonu pomyśl o TT Warsaw

Rozpoczął się szczyt wakacyjnych wyjazdów, a firma MT Targi Polska, organizator 24. Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw, już mobilizuje siły na listopad i zaprasza przedstawicieli sektora turystycznego do udziału w tym ważnym wydarzeniu.    

Przygotowania do Targów WorldHotel

Jesienią odbędą się 9. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel.    

Partnerzy Medialni

www.rynekpodrozy.com.pl
www.świathoteli.pl
www.pbtv.pl/kontakt.html
www.hotelprofit.pl
www.horeca.pl
www.horecanet.pl
www.e-hotelarz.pl
www.horecainfo.pl

Partnerzy Merytoryczni

www.mg.gov.pl
www.tpa-horwath.pl
www.msport.gov.pl
www.worldhotel.pl
www.pot.gov.pl
www.zlotystandard.info
Realizacja: Ideo
CMS Edito Powered by:
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
wszelkie prawa zastrzeżone